“Echt een aanrader voor iedere foodie om hier langs te gaan als je in Canggu bent!”
Beoordeling van Made's Banana Flour Company

Made's Banana Flour Company
Geclassificeerd als nr. 1 van 13 Dessert in Canggu
18 maart 2020 beoordeeld

Super gezond, duurzaam en vernieuwend. De mannen van Made's Banana Flour Company hebben een goed verhaal en een uniek product. Namelijk: alles gemaakt van banaan! De bakkerij is klein en alle producten super hand made. Echt een aanrader voor iedere foodie om hier langs te gaan als je in Canggu bent. Tip: neem naast je brood/pancakes een iced-coffee met kokos melk!

Datum van bezoek: maart 2020

27 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eigenaar is gepassioneerd. Cappuccino was heerlijk. Alle vermeende goede eigenschappen van bananendeeg geloof ik wel.
Maar croissant was een hoopje nat deeg. Lag de hele dag zwaar op de maag. Geen lekker gevoel.
Echt onvergelijkbaar met een echte croissant.
Leuke ervaring maar dit was eenmalig.

Datum van bezoek: juni 2018
4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk ontbijt, niet veel keus maar wat ze hebben smaakt verrukkelijk! Heel veel lekkernij voor tussendoor. Mooi concept! Leuk even met de manager gesproken te hebben. :)

Datum van bezoek: mei 2018
6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vooral de lemon curd merengue taart was geweldig! Ook de croissants smaken fantastisch en alles is glutenvrij!! Een must eat in Canggu!

Datum van bezoek: augustus 2017
Made S, General Manager van Made's Banana Flour Company, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 november 2017

Thank you! We are so proud of our croissants and are glad you enjoyed them!

3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerst dachten we zomaar een wafel te eten. Later ontdekte we dat deze bakkerij alles maakt met Glutenvrij bananendeeg . Heerlijk om een keer te eten. Super leuk om het team met veel passie over hun producten te horen vertellen. Succes met de uitrol van dit concept.

Datum van bezoek: augustus 2017

Thank you so much for your review! We love what we do and we're so happy to hear you loved our products!

Reizigers die Made's Banana Flour Company bekeken, bekeken ook

In Made's Banana Flour Company geweest? Deel je ervaringen!