“Aanrader”

Restaurant Hostel Costa Linda
Geclassificeerd als nr. 16 van 85 Restaurants in Manuel Antonio Nationaal Park
15 maart 2020 beoordeeld

We hebben hier heerlijk gegeten voor weinig geld. Ook de cocktails zijn erg goed en ook nog goedkoop. We hebben meteen gereserveerd voor de dag erna.
Gezellig restaurant met vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: maart 2020

25 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, meerdere keren. Fajitas de pollo zijn mijn favoriet, met rijst en bonen (Casado) of friet. Ontbijt is super, “gallo pinto” met ei, toast en een bord met vers fruit en pannnenkoek 2.500 colonnes / 5,-$ niet te vergeten onbeperkt koffie...
tax die je bij overige restaurants er nog bij moet tellen is hier inclusief!
Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Datum van bezoek: december 2019
13 maart 2019 beoordeeld

Wij hebben hier 3 keer gegeten. Zeer betaalbaar maar bovendien heerlijk eten!! Leuk restaurant met enthousiaste bediening.Het eten is van top kwaliteit voor minimale prijzen! Een aanrader!!!

Datum van bezoek: februari 2019
10 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In alle opzichten ongelofelijk goed en dan nog goedkoop ook.
We waren 10 dagen in Manuel Antonio en hebben altijd hier gegeten en als we terug komen doen we het weer.
Uitstekende cocktails (Mono loco !), alle gerechten perfect, en super leuke bediening door Oscar en de anderen. Het is ook gezellig, o.a. door de sfeerverlichting.

Datum van bezoek: maart 2019
15 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Costa Linda hebben we twee keer gegeten. Het eten heeft een vriendelijke prijs (wij waren €20,- kwijt voor twee personen inclusief drinken), de porties zijn groot en het eten erg lekker! Dikke tip: neem de Red Snapper :)

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Restaurant Hostel Costa Linda bekeken, bekeken ook

Quepos, Provincie Puntarenas
Manuel Antonio Nationaal Park, Provincie Puntarenas

In Restaurant Hostel Costa Linda geweest? Deel je ervaringen!