“super leuk tentje”
Beoordeling van Red Frog Coffee Roaster

Red Frog Coffee Roaster
Geclassificeerd als nr. 8 van 198 Restaurants in La Fortuna de San Carlos
25 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kunt hier zoals de naam al aangeeft heerlijk op traditionele wijze gezette koffie drinken. Maar je kunt hier ook prima lunchen of dineren. Heerlijke lokale gerechten en prima cocktails. Het restaurant is leuk aangekleed en er hangt een gezellige sfeer. Prima snelle bediening.

Datum van bezoek: maart 2020

29 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke costa ricaanse koffie in een sfeervol tentje
Ook de bananen cake is aan te bevelen
Ze serveren ook ontbijt lunch en diner
Hebben wij niet gedaan

Datum van bezoek: januari 2020
9 januari 2020 beoordeeld

Koffie drinken is - net als met andere dranken - voor een groot deel de beleving. Het feit dat de eigenaar van de Red Frog ter plekke de koffiebonen brandt draagt dus absoluut bij aan de beleving. maar los daarvan is het gewoon ook echt verdomd lekkere koffie! ;-)
Bovendien is het eten uitstekend en het personeel uiterst vriendelijk

Datum van bezoek: december 2019
30 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zijn hier gestopt voor ontbijt. Vrij veel keuze (ook vega), lekkere koffie en sap. De koffiebonen worden gebrand waar je bij staat en kan je evt. kopen. De omelet die we hadden was lekker en goed gevuld. Aanrader!

Datum van bezoek: november 2019
redfrogcoffee, Propietario van Red Frog Coffee Roaster, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 december 2019

Hello, for us it has been a pleasure to served you and we also want to thank you for sharing your experience in our restaurant, we hope to return soon. Thank you so much.

30 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier de middag doorgebracht. Overheerlijke verse koffie. Met vervolgens heerlijke “Mexicaanse” gerechten. En een fruit smoothie als toetje:).

Daarnaast zeer sfeervol!

Datum van bezoek: november 2019

Hello, we are very happy that you enjoyed your visit and tried our coffee and our dishes, we hope you come back soon. Thank you very much.

Reizigers die Red Frog Coffee Roaster bekeken, bekeken ook

La Fortuna de San Carlos, Arenal Volcano National Park

In Red Frog Coffee Roaster geweest? Deel je ervaringen!