“Lekker eten en vriendelijk personeel”
Beoordeling van Nanku Restaurant

Nanku Restaurant
Geclassificeerd als nr. 53 van 198 Restaurants in La Fortuna de San Carlos
Keukens: Latijns, Costa Ricaans, Internationaal
20 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke steak gegeten en erg vriendelijk personeel. We hebben een fijne tijd gehad. Zeker aan te raden!

Datum van bezoek: maart 2020

10 september 2019 beoordeeld

Heel vriendelijke mensen. Met zeer lekkere cocktails. Leuke live muziek met oog voor detail in de cocktails

Datum van bezoek: september 2019
LauraC14112, Propietario van Nanku Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2019

Hallo Havertje

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je mening te geven, het was een genoegen om je te helpen.

2 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend genoten van ons lekkere eten, heerlijke cocktails en gezellige live muziek! Goed voor een geslaagd avondje uit!! Aanrader!!

Datum van bezoek: september 2019
LauraC14112, Propietario van Nanku Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2019

Hallo Wendy S

Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om je aanbeveling achter te laten.

21 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening is aardig en de kaart is heel veelzijdig! Echt een aanrader om daar te eten in La Fortuna. Prijs kwaliteit is top.

Datum van bezoek: augustus 2019
LauraC14112, Gerente van Nanku Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2019

Hallo MalouAa
Bedankt voor je reactie, het was een genoegen om je te helpen in ons restaurant.

9 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een keer heerlijk geluncht en s’avonds diner. Leuke sfeer, leuke bediening en leuk opgediend. Mijn zoon en ik hadden fajitas en mijn man Lomito en dat werd op een leuke manier geserveerd. Onze andere zoon had een tilapia en die was ook heerlijjk. Toetje werd ook geflambeerd aan tafel.

Datum van bezoek: augustus 2019
LauraC14112, Propietario van Nanku Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2019

hallo ShirleyvdL, bedankt voor uw bezoek en uw aanbeveling, we zijn blij dat iedereen van onze variëteit heeft genoten.

Reizigers die Nanku Restaurant bekeken, bekeken ook

La Fortuna de San Carlos, Arenal Volcano National Park

In Nanku Restaurant geweest? Deel je ervaringen!