Red Lava Tourist Service Center

vanaf 42,00 US$
vanaf 85,00 US$
vanaf 75,00 US$
Beoordeeld op 26 januari 2020 via mobiele applicatie

We hebben hier op dag 1 de tours naar de hanging bridges geboekt en de volle dag met vulkaan, waterval en waterbronnen.

Alles top geregeld, uitstekende lunch met heerlijke kip en onze gids Santiago verdient een compliment! Wat een eindbaas is hij! Thnx voor de great time Santiago!!

De tocht naar de waterval is pittig, maar zeer goed te doen. Leuke waterval, jammer dat het weer tegenviel die ochtend, maar met een poncho was het prima te doen. Kort even wat info gekregen over de inheemse bevolking, welke niet veel toevoegde en daarna de lunch. De trip naar de vulkaan was ook goed te doen, mooi uitzicht en niet zwaar. Eindigen bij de hot springs met een rum-sprite was perfect.

Complimenten voor de mensen in kantoor die ons goed geholpen hebben ook.

Prijs was aantrekkelijk ivm andere aanbieders!

Beoordeeld op 6 december 2019 via mobiele applicatie

Heb echt een leuke dag gehad op deze tour! Hiken naar de Arenal vulkaan, daar gezwommen, daarna een lokale stam bezocht waar uitgelegd werd hoe deze mensen leven, lunch, en daarna een hike in de buurt van de de Arenal vulkaan, waar we een prachtig uitzicht hadden over zowel de vulkaan als het meer van Arenal. Afsluiten in een hot spring was een heel fijn einde van de dag. Onze gids was kundig en enthousiast, vertelde veel over de omgeving zonder informatie-overload en maakte het interactief voor ons, erg leuk! De hikes zijn leuk en echt niet zwaar (vond ik), dus prima te doen als je een gezonde conditie hebt. Aanrader!

Beoordeeld op 16 november 2019 via mobiele applicatie

Ene volle dag op pad, mooie trip met goede hike en mooie waterval tot besluit. De wandelingen waren prima en mooi genieten van de omgeving. Tot besluit ontspannen in warmwaterbronnen. Zeker een aanrader om te boeken als je de omgeving wilt zien middels inspanning en ontspanning.

Beoordeeld op 31 juli 2019

Wij hebben de wandeltocht naar Monteverde gedaan. Het was een stevige wandeling, maar het was het waard. We hebben onwijs veel mooie natuur gezien, onze gids Uriël was echt een lieverd en wist over elk plantje en beestje wel iets te vertellen.
We overnachten in een heel schattig hutje, bij een hele lieve meneer. Zeker een aanrader!

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 15 oktober 2018 via mobiele applicatie

Het bedrijf biedt een extreme wandeling aan, voor echte wandelaars is er niets extreem aan. Wat je kan nekken is het feit dat het vochtig warm is. De gids was ingehuurd, een freelancer, met kennis van de planten en dieren. De lunch stelde niets voor, een droog broodje met een mini beetje kaas en de voorkeur voor vegetarisch was over het hoofd gezien. Mini flesje drinken en twee müslirepen. De gids had chocolaatjes wat een leuk extraatje was. Het eerste gedeelte van de wandeling was prachtig, echt in de jungle en echt wandelen over wandelpaden met prachtige natuur en zichten. Het tweede gedeelte is aangelegd en niet heel bijzonder, de waterval is mooi en een lekkere verfrissing. De cocktail in de hotspings is niet echt een cocktail, maar een plastic bekertje met goedkope alcohol. Al met al veel geld voor weinig kwaliteit.