Beoordeeld op 8 augustus 2019

Prachtige plek. Hele mooie kamer met fantastisch uitzicht. De badkamer! Leuke trail op het terrein. Zwembad! Eten..vriendelijk personeel. Groot terrein maar ze halen je graag op met golfkarretje. Luxe luxe...Aanrader!

Datum van verblijf: juli 2019
EugeniaSolano, General Manager van Xandari Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2019

Hartelijk dank voor uw opmerkingen en we zijn blij dat u van onze gastvrijheid in Xandari kon genieten. We wachten heel snel op je terug.

Eugenia

Beoordeeld op 6 augustus 2019 via mobiele applicatie

Dit resort is geweldig. Prachtige accomodaties, geweldige uitzichten en zwembaden gecombineerd met hectares aan tuin vol met planten en hike mogelijkheden langs watervallen. Je waant je hier in het oerwoud, maar zit aan de rand van San José en dus dicht bij het vliegveld.

Datum van verblijf: juli 2019
EugeniaSolano, General Manager van Xandari Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2019

Vielen Dank für Ihren letzten Aufenthalt und wir freuen uns zu hören, dass Sie die Landschaft genießen konnten, die nur Xandari in diesem Stück Paradies bieten kann.

Beoordeeld op 11 januari 2019

Wij sloten onze huwelijksreis af met 3 nachten relaxen bij Xandari in Costa Rica. Verwachtingen waren hoog vanwege alle goede beoordelingen en de prijsklasse. Wij verbleven in de "Ultra Villa". Een grote lege ruimte met sobere inrichting maar met veel kunst, en geen uitzicht. Mocht je van kunst houden, dan is het wellicht een schot in de roos, want de kamer voelde meer aan als een museum dan als een hotelkamer.

Helaas maakten onze andere ervaringen het er niet beter op; het bed was opgemaakt met te korte onderlakens (voeten op het kale matras), de koffiemachine deed het niet en van de enige relaxstoel in de ruimte ontbraken de kussens. Verder hadden we verwacht gebruik te kunnen maken van vrij toegankelijke voorzieningen van de spa. Echter zijn er alleen behandelingen te boeken waarvan de de prijzen er niet om liegen (al gauw $120). De behandeling die we kozen voldeed niet aan de omschrijving en voelde erg onprofessioneel aan.
Tevens werd door personeel geadviseerd om via het hotel een tour te boeken naar de Poas vulkaan omdat dit voordeliger zou zijn dan het zelf te regelen. Bleek dat we met een reguliere taxi bijna $60.- goedkoper uit waren.
Al met al waren we teleurgesteld omdat het hotel niet voldeed aan onze verwachtingen met het oog op de prijs-kwaliteit verhouding.

Wat we wel konden waarderen was de locatie. We hebben op het terrein een prachtige wandeling gemaakt. Ook vonden we het uitvoerend personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Kamertip: Ultra Villa heeft geen uitzicht, is groot en kaal maar met veel kunst.
Datum van verblijf: december 2018
XGerente, Gerente van Xandari Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 januari 2019

Lieber Gast: Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine so ausführliche Bewertung zu schreiben. Alle Ihre Kommentare sind wichtig, um unsere Mitarbeiter über guten und schlechten Service zu informieren. Wir werden sicherstellen, dass Ihr Feedback an alle weitergegeben wird. Darüber hinaus werde ich persönlich beaufsichtigen, dass alle Ihre anderen Beschwerden angesprochen werden, dass bei Ihrem nächsten Besuch alles in Ordnung ist. Wir freuen uns, Sie damals begrüßen zu dürfen.

Beoordeeld op 12 november 2018 via mobiele applicatie

Wij zijn hier onze reis gestart om even tot rust te komen na een lange reis. Het is hier inderdaad heel ontspannen, geweldig uitzicht, mooie zwembaden en vriendelijk personeel. De accommodatie is ook heerlijk ruim en voorzien van alle gemakken. Daarnaast is er op het resort nog voldoende te doen zoals een trail door het woud, spa faciliteiten en een goed restaurant.

Datum van verblijf: november 2018
XGerente, Gerente van Xandari Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 december 2018

Hartelijk dank voor uw verblijf bij ons en we hopen dat u bij uw volgende bezoek aan Costa Rica weer kunt dienen.

Beoordeeld op 13 augustus 2017 via mobiele applicatie

Wij zijn een gezin met 4 kinderen en zijn hier 2 nachten geweest. Wij hadden 2 prima plus villa's ter beschikking (erg schoon) met een prachtig uitzicht. Deze liggen in een zeer fraai aangelegd park! Mooi zwembad en uitstekende service! Echt een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2017