Vandaag geopend: 09:00 - 20:30

vanaf 41,00 US$
vanaf 6,02 US$
vanaf 533,75 US$
Beoordeeld op 18 november 2017

Tijdens onze reis door China hadden we de mogelijkheid om een spectakel bij te wonen van zowel het circus van Beijing als dit van Shanghai.
Beiden zijn de moeite waard om te zien en even mooi.
Als je de mogelijkheid hebt om dit de doen ...het is echt een mooi spectakel.
Het rare is dat enkel de buitenlanders aplaudiseren, de chinezen beperkten zich tot ooooh en aaaah, ze laten blijkbaar niet hun gevoelens zien.
Wij betaalden 350 dingedongs(yuan) per persoon.

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 20 september 2017

Natuurlijk zul je veel acts elders kunnen gaan zien en misschien soms zelfs wat beter, maar hier is het of je in de geboorteplaats van de acrobatiek bent, met live muzikale begeleiding en erg enthousiaste acrobaten. Heerlijke sfeer en een geweldige slotact (ik zeg niets, ga maar kijken).

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 10 augustus 2017

Dansers, motoren, springers, turners, live orkest, wat wil je nog meer!
Zidderend eng, heel eventjes soms, soms langzaam en precies, en dan weer zo snel dat je het niet meer kunt volgen.
Ga als je in Shanghai bent!
De pauze is maar 10 minuten, een klok telt af, het is maar dat je het weet..en hopelijk zijn dan de rijen niet te lang bij de wc en bar!

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 11 november 2016

Onvergetelijke avond met circusacts op wereldniveau. Wij hebben ons geen ogenblik verveeld door de snelle opeenvolging van adembenemende acts. Niet te missen als je in Shangai bent.

Datum van activiteit: juli 2016
Beoordeeld op 29 september 2016

Vanavond naar de show geweest en was zeer onder de indruk. De spectaculaire acts werden in hoog tempo achter elkaar uitgevoerd, waardoor het nooit verveelde. Ik ben zelf nooit naar Cirque du Soleil geweest, dus wat dat betreft kan ik niet zeggen of deze show qua niveau in de buurt komt.

Show begint om stipt half 8 en was om kwart over 9 klaar. Tussendoor 10 minuten pauze.

Het theater is makkelijk te bereiken met de metro. Exit 3 en je bent binnen 2 minuten bij de ingang.

Datum van activiteit: september 2016