Vandaag geopend: 09:00 - 20:30

vanaf 41,00 US$
vanaf 6,02 US$
vanaf 682,50 US$
Beoordeeld op 29 september 2016

Vanavond naar de show geweest en was zeer onder de indruk. De spectaculaire acts werden in hoog tempo achter elkaar uitgevoerd, waardoor het nooit verveelde. Ik ben zelf nooit naar Cirque du Soleil geweest, dus wat dat betreft kan ik niet zeggen of deze show qua niveau in de buurt komt.

Show begint om stipt half 8 en was om kwart over 9 klaar. Tussendoor 10 minuten pauze.

Het theater is makkelijk te bereiken met de metro. Exit 3 en je bent binnen 2 minuten bij de ingang.

Datum van activiteit: september 2016
Beoordeeld op 23 september 2016

Dit is zeer indrukwekkend, wat ik gezien heb kan ik zo wat vergelijken met een kleine cirque du soleil, echt impressionant! moet je doen op een avond in Shanghai

Datum van activiteit: september 2016
Beoordeeld op 10 juni 2016

Deze voorstelling staat in de top 3 van de wereld. Ongelofelijke acrobatiek en een motorshow met maar liefst 9 motoren in de kooi. Je blijft klappen, zo mooi. Je krijgt er spijt van als je niet gaat kijken.

Datum van activiteit: juni 2016
Beoordeeld op 30 mei 2016

echt onderdeel van de Chinese cultuur om een arcobatiek show mee te maken en deze is dan zeker heel goed.

Datum van activiteit: mei 2016
Beoordeeld op 2 oktober 2015

dit is een prachtige en spectaculaire show van ongeveer 11/2 uur. spektakel is gegaradeerd en de stunts vliegen je om de oren.
warm aanbevolen

Datum van activiteit: september 2015