TripAdvisor
Shanghai
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Heerlijk eten en echte Italiaanse openheid!”
Beoordeling van Goodfellas

Goodfellas
Een tafel reserveren
za 16/11
20:00
Geclassificeerd als nr. 26 van 18.111 Restaurants in Shanghai
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Puxi (binnenstad Shanghai)
27 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens het winkelen een heerlijke lunch gehad bij dit restaurant. Alles zelfgemaakt en zeker aan te raden!!!

Datum van bezoek: juli 2018

22 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijk Italiaans restaurant. De eigenaar komt je de menukaart uitleggen en natuurlijk beveelt hij álle gerechten aan!
De bediening is zeer vriendelijk, hartelijk en persoonlijk. De kwaliteit van het eten is heel goed, vers en smaakvol. De wijn die we hebben gedronken was als een engeltje op de tong! Dit is een plek waar je graag nog een keer terug gaat.

Datum van bezoek: november 2017
9 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne, kleinschalige zaak waar u lekkere Italiaanse gerechte kan nuttigen. Wij hebben alvast genoten van een goede Italiaanse keuken in hartje Shanghai. Uitstekende locatie op de bund, waardoor ideaal te combineren met een apero op een van de vele rooftop bars.
Het restaurant heeft een drukke sfeer, maar dit wordt goedgemaakt door een keurige bediening. Reserveren is alvast een aanrader voor deze succesvolle zaak.
Lekker Italiaans brood en limoncello zijn complementair. Pasta en risotto waren smaakvol en zeker voldoende qua portie gezien de verfijndheid van het gerecht. Pizza’s zagen er alvast lekker uit. Puntje van kritiek: jammergenoeg geen zelfgemaakte pasta.
Uitgebreide wijnkaart met prijzen die normaal zijn voor Italiaanse wijn in China...
Aangezien wij even moesten wachten op onze tafel en uiteindelijke aan een tafeltje werden geplaatst in een drukkere doorgang, werd ons een gratis tiramisu aangeboden, die tevens lekker smaakte.
Als u nood heeft aan een lekker Italiaans etentje in een kleinschalig, succesvol maar druk restaurant met goede service op een toplocatie is goodfellas zeker en vast een aanrader.

Datum van bezoek: november 2017
19 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via tripadvisor vonden we dit restaurant. We hadden geluk dat we nog een tafeltje kregen. Reserveren op zondagavond is aan te bevelen. We namen de salade van het huis. Lekkere combinatie met peer, kaas en walnoten. Daarna pizza norcina, en pizza 4 stagioni. Echt dunne bodem, zoals het hoort, en heel goed belegd. Gezellige gesprekjes in het Italiaans met de bediening. En in goed Engels met de anderen. Als dolce Tiramisu. Deze was zeer smakelijk en toen kregen we ook nog een paar koekjes en limoncello van het huis. Kortom een aanrader als je eens wat anders wilt eten. Wel een stuk duurder dan het lokale eten, maar de prijs waard. 1000 Grazie.

Datum van bezoek: maart 2017
1 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere extra's tussendoor en na. Heel gast vriendelijk en spreken goed engels. Zie je niet veel in Shanghai.

Datum van bezoek: januari 2017

Reizigers die Goodfellas bekeken, bekeken ook

Shanghai, Shanghai Gewest
Shanghai, Shanghai Gewest

In Goodfellas geweest? Deel je ervaringen!