TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 28 februari 2018 via mobiele applicatie

Onbeschoft personeel. Spreekt amper Engels. Vloerbekleding in de lobby is uitermate smerig. De ramen zijn zo vies dat je amper van je skyline view kunt genieten. Slecht geïsoleerde ramen, je hoort op de 25e verdieping het fluitje van de politie agent die op straat staat nog. Als je na 12 uur de lobby/bar in loopt is het personeel weg en staan de tafels vol met vieze glazen, mc Donald zakjes en zit het enige personeelslid dat jog aanwezig is doodleuk op een stoeltje een spelletje e spelen. Moet ik nog meer zeggen?

Datum van verblijf: februari 2018
FrankSanders, General Manager van Shanghai Marriott Hotel City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 maart 2018

Beste Maaike0602,

Bedankt voor uw reactie en beoordeling van uw recente verblijf via de TripAdvisor website.

Wij waarderen het zeer dat u de tijd en moeite heeft genomen om ons attent te maken op onze tekortkomingen zodat we de nodige verbeteringen kunnen doorvoeren.

Met vriendelijke groeten,

Frank Sanders
General Manager

Beoordeeld op 1 november 2017

Heerlijk hotel, centraal gelegen op loopafstand van veel attracties. Heerlijk zwembad en uitstekende sportfaciliteiten. Een klein nadeel is dat er geen skyline was zoals beloofd was door de foto's. Heerlijk ontbijt met een zeer uitgebreid buffet.

Kamertip: zo hoog mogelijk
Datum van verblijf: oktober 2017
Crystal C, Manager van Shanghai Marriott Hotel City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2017

Dear Guest,

Warm greetings from Shanghai Marriott City Centre Hotel!

Thank you for sharing your stay experience at TripAdvisor with us! We are excited to learn that you have enjoyed your stay with us & rated us at a full score. Glad to hear that you are impressed about our location,facilities and breakfast. It has been our pleasure to be of service and we look forward to welcoming you back again on your next trip to Shanghai.

Best regards
Becky Cao
Hotel Manager

Beoordeeld op 13 oktober 2017 via mobiele applicatie

De ligging is goed en de kamer was mooi met overzicht op de stad. Maar het ontbijt was ondermaats, zeker als je geen "Chinees" ontbijt neemt. Ook de taalkennis van het Engels van het personeel is zwak als je er van uit gaat dat dit deel uitmaakt van een internationale hotelketen. Ook ons bezoek aan het restaurant viel tegen omdat we om 21u30 toekwamen (want o.i. niet laat is in een hotel) en men om 22u geen eten meer servereerde. vriendelijkheid van het personeel voelde geforceerd en gemaakt aan.

Datum van verblijf: oktober 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 6 september 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel, luxueuze kamer maar geen skyline view. Speciaal duurdere kamer genomen voor skyline maar gewoon zicht op de stad gekregen. Daar we maar 24h bleven en we met veel vertraging zijn aangekomen, hebben we geen andere kamer gevraagd. Maar zou in orde moeten zijn, hebben er bij check-in nog de nadruk op gelegd. Voor de rest was er een lekker ontbijt en is het hotel goed gelegen.

Datum van verblijf: september 2017
Antwoord van management:Gereageerd op 8 september 2017

Dear Guest Bianca T,

Warm greetings from Shanghai Marriott City Centre Hotel!

Thank you for sharing your stay experience at TripAdvisor with us! We are excited to learn that you have enjoyed your stay with us & rated us at a high score. I truly glad to hear that you enjoyed your stay at our hotel, especially for your compliments on our breakfast and location. We are looking forward to hosting you again in the near future with our better service and products.

Best regards
Becky Cao
Hotel Manager

Beoordeeld op 18 oktober 2016

Shanghai is een indrukwekkende stad, zeer goed infrastructuur. Ik was er in Mei 2016 voor zaken (levensmiddelenbeurs). Twee nachten in het Marriot, zeer goed hotel! Erg behulpzame medewerkers. Het hotel bezit alle faciliteiten die denkbaar zijn. Zeer goede keuken, keus uit allerlei gerechten, ook tijdens het ontbijt.

Datum van verblijf: mei 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Marriott-City-Centre, General Manager van Shanghai Marriott Hotel City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 oktober 2016

Beste Ruud v,

Bedankt voor je bezoek aan ons hotel en voor de mooie waardering.

We zien u graag snel weer terug in Shanghai.

Frank Sanders
General Manager