South Bund Soft Spinning Material Market

vanaf 56,00 US$
vanaf 48,00 US$
vanaf 38,00 US$
Beoordeeld op 1 januari 2019 via mobiele applicatie

Erg goede winkel. We zijn er goed geholpen vandaag met een mooi pak. We zijn behulpzaam en geduldig en helpen je samen om een goed pak te kiezen. Met een afbeelding zijn ze in staat om alle pakken te maken die er bestaan. Ook hebben ze de pakken meerdere keren aangepast om het te laten voldoen aan al onze wensen.

Datum van activiteit: januari 2019
Beoordeeld op 13 december 2018 via mobiele applicatie

Goede zaak om een jas en pak te laten maken! Zijn erg beleefd, goede service. Zijn vriendelijk en hebben kennis van zaken.

Beoordeeld op 4 december 2018 via mobiele applicatie

Zeer goeie kwaliteit pakken met vriendelijk personeel die je graag willen helpen. Nemen de tijd met opmeten, eerste keer was de broek wat te wijd maar na de het aanpassen zeer goed!

Beoordeeld op 4 december 2018 via mobiele applicatie

Prima maatpak geleverd voor een keurige prijs! Goed de maten opgemeten en aardige mensen. Pak keurig op tijd geleverd alleen de broek was net iets te wijd in de band. Dit wordt binnen een dag geregeld. Wel even goed onderhandelen over de prijs maar dat is overal hier. Een goede aanrader!

Beoordeeld op 31 juli 2018

Als je in Shanghai een pak, hemd, jas of kleed wil laten maken is dit de plek. Groot kledingparadijs waar alle shops vertegenwoordigd zijn om kleding op maat te maken. Wij zijn bij Joyce&Rita geweest nr 129 gelegen vlak over de roltrappen aan de straatzijde. Zeer sympathieke ontvangst. De snelheid waar hier een volledig pak gemaakt wordt is onvoorstelbaar. Zeer veel keuze uit de mooiste stoffen. Afwerking tot in de puntjes. Gemaakte afspraken worden nageleefd. Bij bestelling 2/3 betalen bij afhaling de rest. Leuk is dat je achteraf altijd nog via internet kan bij bestellen. Je opgemeten maten worden bewaard.

Datum van activiteit: juli 2018