“Super”

ma 21/10
20:00
Geclassificeerd als nr. 35 van 18.088 Restaurants in Shanghai
Keukens: Frans
Geschikt voor: Barscene, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Romantisch, Grote groepen
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Puxi (binnenstad Shanghai)
23 mei 2017 beoordeeld

Geweldige avond gehad met lekker westers eten maar oosters geserveerd.
Het terras met zicht op de beroemde skyline van Shanghai maakt het af.
Heerlijke atmosfeer.

Datum van bezoek: mei 2017

18 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer leuke tent met heerlijk eten want ondanks dat je goed kunt eten in China is een steak met gebakken aardappeltjes niet te versmaden

Datum van bezoek: februari 2017
19 november 2016 beoordeeld

Perfect restaurant met een mooie kaart en heerlijk eten. Met als extraatje een prachtig uitzicht vanaf het dakterras op The Bund.

Datum van bezoek: oktober 2016
4 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier deze week heerlijk gegeten. Het personeel was erg behulpzaam en vriendelijk. De wijn kon ik keurig uitzoeken via de wijnkaart op de iPad. Hier stond veel informatie Ophoven de wijn, wat ik direct met mijn tafelgasten kon delen. De gerechten waren buitengewoon smaakvol. We hadden de verschillende signature dishes van de chef, wat ik zeker kan aanbevelen.

Na de hoofdgerechten zijn we op het balkon een heerlijke sigaar gaan roken uit de keurige selectie van sigaren gepresenteerd in een humidor. Het uitzicht is adembenemend vanaf het openluchtteras. Niet alleen een geweldige culinaire maar ook een geweldige avond vol entertainment.

Het dessert was ook buitengewoon, met gecarameliseerd fruit als hoogtepunt.

Datum van bezoek: september 2016
20 augustus 2016 beoordeeld

Etten was echt heerlijk.De wijn ging per centiliter en was zeer prijzig. Het tafeltje wat wij hadden lag achter een soort muurtje van stoelen en plek waar zij de borden vandaar halen. Dat was echt minder. Je zit het leukste in de buurt van het raam maar daar kun je alleen zitten met een menu en vaste tijden. Het personeel sprak weinig Engels. Na afloop kun je buiten op een soort dakterras nog wat drinken of gewoon even van he prachtige uitzicht genieten.

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die Mr & Mrs Bund-Modern Eatery by Paul Pairet bekeken, bekeken ook

Shanghai, Shanghai Gewest
Shanghai, Shanghai Gewest

In Mr & Mrs Bund-Modern Eatery by Paul Pairet geweest? Deel je ervaringen!