Beoordeeld op 29 oktober 2018

Top hotel op top locatie! Met zeker aan de deur en lobby uitermate vriendelijk personeel. Ik zat op de 18e etage en had een pracht uitzicht op de kleurrijke en levendige Bund. Veel goede restaurants mar ook de Nanjing street op loopafstand. Aanrader.

Kamertip: Vraag om Bund zicht en hoog....
Datum van verblijf: oktober 2018
elaineli2017, 销售总监 van Les Suites Orient, Bund Shanghai, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 oktober 2018

Dear guest,
Thank you for your support.
We will continue our efforts to provide high quality service and perfect facilities for each guest, so that guests will feel at home and experience.Looking forward to your coming again.

Beoordeeld op 6 november 2017

Dit hotel biedt alle luxe aan. Zeer mooie kamers met uitstekende bedden. Mooie badkamer met alle mogelijke toiletartikelen. Ontbijtkeuze is ruim en de ontbijtruimte is mooi. het hotel is ideaal gelegen aan de Bund.

Kamertip: vraag een kamer met zicht op de Bund
Datum van verblijf: november 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
CEOofLSO, CEO van Les Suites Orient, Bund Shanghai, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2017

We are happy to note that you enjoyed your stay with us and that you like our facilities and enjoyed our breakfast.

We look forward to welcome you back to Les Suites Orient.

Best Wishes.

Beoordeeld op 16 september 2017 via mobiele applicatie

Wij boekten een suite voor 2 personen die (inclusief ontbijt) slechts euro 120,-- moest kosten. Het hotel ligt op een top locatie, in het centrum. Kamers zijn zeer ruim en luxe uitgevoerd. Het hele hotel heeft een chique uitstraling. Personeel is zeer attent. Ontbijt sfeervol en zeer uitgebreid. Perfecte overnachting in Shanghai!

Datum van verblijf: september 2017
Reistype: Reisde voor zaken
davidlow2017, Chief Executive Officer van Les Suites Orient, Bund Shanghai, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 september 2017

We thank you very much for your comments of your stay with us recently. We look forward to welcome you back again in the near future.
Regards

CEO

Beoordeeld op 28 april 2017 via mobiele applicatie

Direct aan de rivier met een geweldig uitzicht. De kamer was niet heel ruim maar wel prima. De niet echt schone ramen geven een geweldig uitzicht op de Bund en Pudong. Ontbijt is geen feestje en de receptie is niet direct achter de kleine ingang. Bij aankomst van meerdere gasten kan dat verwarrend zijn. Pas op als je met de auto komt dat je de pui niet raakt.
Miguel was een plezier aan de receptie.

Datum van verblijf: april 2017
Reistype: Reisde alleen
Antwoord van management:Gereageerd op 3 mei 2017

Regards

Beoordeeld op 29 augustus 2014

Les Suites Orient is echte topklasse.
Gelegen op een toplocatie (aan het begin van de Bund) is het hotel bijzonder fraai ingericht : modern design wordt gecombineerd met antieke voorwerpen.
De kamers zijn zeer mooi ingericht, hebben een ruime badkamer met bad en douche en bieden alle comfort. Uitstekende bedden bieden veel slaapcomfort.
Het ontbijt is uitstekend en biedt een ruim assortiment van westerse en Chinese gerechten.
We hebben 's avonds in het hotel gedineerd. De gerechten waren voortreffelijk.
Het bijzonder vriendelijk personeel is zeer behulpzaam.

Meer info over onze reis naar China?
Surf naar http://www.ericmartine.be/CHI/CHIint.html

Kamertip: Hogere veerdiepingen hebben fraai uitzicht op de Bund en de skyline van Pudong.
Datum van verblijf: augustus 2014