“culinaire verrassingen met fantastische uitzicht”
Beoordeling van El Willy

El Willy
Een tafel reserveren
wo 16/10
20:00
Geclassificeerd als nr. 49 van 18.081 Restaurants in Shanghai
Keukens: Spaans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Grote groepen, Romantisch, Mooi uitzicht, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Wijk: Puxi (binnenstad Shanghai)
15 juni 2019 beoordeeld

De gerechtjes waren erg lekker en verrassend. Zeker een aanrader als je in SH bent. We hebben helaas de Nederlandse kok niet gezien. De zalm zoals op foto's te zien is alhoewel het er herkenbaar uitziet, verrassend lekker en smaakte naar meer. Ik las dat er een receptenboek is en dat zou ik erg graag hebben. Het was heerlijk en ook nog eens een redelijke prijs.

Datum van bezoek: juni 2019

11 november 2018 beoordeeld

Wat een fantastisch restaurant aan de Bund in Shanghai met uitzicht op Pudong. De Nederlandse kok kwam met veel enthousiasme vertellen wat wij gingen eten. Je smaakpapillen worden gestreeld. Hier moet je gegeten hebben als je Shanghai bezoekt.
Als je vraagt naar het receptenboek, kun je het thuis ook nog eens zelf maken.

Datum van bezoek: november 2018
12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een super restaurant! Fantastische plek aan the Bund met uitzicht over Pudong. Sfeervolle inrichting, vriendelijk personeel. In een week hebben we elWilly 2x bezocht, het is zo lekker eten en nog betaalbaar ook! We hebben alleen maar tapas gegeten met de zalm explosie als topper. Eigenlijk is alles van -goed tot uitstekend -. Leuk voor de weet, er staat een Nederlandse chef-kok in de keuken. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: mei 2018
5 januari 2016 beoordeeld

Dit is mijn favoriet in Shanghai. Kleine gerechtjes met grootse smaak. De kaart wordt regelmatig vernieuwd en elke keer ben ik weer verrast over nieuwe smaken. Ik zit regelmatig even met mijn ogen dicht om de smaken op me te laten inwerken. Echt zo lekker!
Het restaurant is van binnen heel gezellig en naar buiten heb je een prachtig uitzicht over Pudong. Altijd een feest om hier te eten!

Datum van bezoek: januari 2016
3 juni 2012 beoordeeld

Dit is een fantastisch restaurant. Uitzicht op Pudong. Een mooi ingericht restaurant. En wat een eten. Je kunt kiezen tussen traditionele tapas en nieuwe interpretaties van klassieke tapas. We hebben beiden geprobeerd. De traditionele zijn heerlijk en de nieuwe zijn een fantastische smaakontdekkingsreis. En betaalbaar.Goede snelle professionele bediening.

Datum van bezoek: mei 2012

Reizigers die El Willy bekeken, bekeken ook

Shanghai, Shanghai Gewest

In El Willy geweest? Deel je ervaringen!