“lekker gegeten!”

Hotel Sweet Dream Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 3.488 Restaurants in Jaipur
21 maart 2020 beoordeeld

Met 8 personen 's avonds heerlijk gegeten op het dakterras, met zicht op het mooi verlichte Albert Hall!
Alles piccobello in orde!

Datum van bezoek: maart 2020
hotelsweetdreamjai, Owner van Hotel Sweet Dream Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Dear Guest,

We are thankful to you for sparing your valuable time for this feedback , we have conveyed your appreciation feedback to our staff also , as this is a real encouragement for them to serve better in future.

28 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Overhemd op een kiertje, we drinken een biertje, op het dakterras. Iedereen is welkom op deze Usher parté
De cadeautip? Neem je moeder mee

Datum van bezoek: januari 2020
hotelsweetdreamjai, Owner van Hotel Sweet Dream Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 februari 2020

28 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Bankjes worden bijgeschoven, drinken geserveerd in ijs. Als het wat kouder wordt krijg je een dekentje en wordt er een vuurtje opgestookt.

Datum van bezoek: januari 2020

19 december 2019 beoordeeld

Lekker gegeten. Behulpzaam personeel, welke goed Engels spreken. Alles kan geregeld worden. Live muziek op de achtergrond.

Datum van bezoek: december 2019
hotelsweetdreamjai, Owner van Hotel Sweet Dream Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 januari 2020

20 november 2019 beoordeeld

Via andere toerist die we onderweg tegen kwamen, werden we gewezen op dit restaurant. We hebben hier de lekkerste Tali van Rajasthan gegeten. De service is heel goed en erg vriendelijk.

Datum van bezoek: juli 2019
hotelsweetdreamjai, Owner van Hotel Sweet Dream Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 november 2019

Reizigers die Hotel Sweet Dream Restaurant bekeken, bekeken ook

Jaipur, Jaipur District

In Hotel Sweet Dream Restaurant geweest? Deel je ervaringen!