LuxuryCollection
Tripadvisor54 US$
FindHotel
Priceline54 US$
Beoordeeld op 26 december 2018 via mobiele applicatie

Uitstekend geholpen met route door de stad. Personeel is erg behulpzaam. Verder goed hotel met nette kamers. Prima ontbijt en mooie spa. Prijzen in de bar zijn netjes. Kortom dit hotel is het aanraden waard.

Datum van verblijf: december 2018
Reistype: Reisde alleen
itcgrandcentral, General Manager van ITC Grand Central, Mumbai - a Luxury Collection Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 december 2018

Dear Guest,

Greetings from ITC Grand Central!

Thank you for sharing your feedback with us. I am truly delighted to know that you enjoyed your stay at our hotel. Appreciation from our guest is what encourages us to strive for more and definitely motivates us to do our best always. Thank you for recognizing our hospitality and efforts, I am sure the team will be happy to read your comments. Thank you for your kind words of praise.

Do feel free to contact me directly for your future visits.

Looking forward to welcome you back at ITC Grand Central.

Warm Regards
Kerman Lalkaka
General Manager, ITC Grand Central

Beoordeeld op 28 juli 2018

Een prachtig opgezet hotel met hele ruime kamers met super vriendelijk en behulpzaam personeel. Het enige minpuntje was dat de conciërge ons de eerste dag in een taxi dropte met de mededeling dat er geen meter aanwezig was. De rit kostte ons bijna twee keer zoveel.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 6 mei 2018

Prachtig klassiek hotel...schone mooie kamers met UITSTEKENDE bedden.
Ik sliep in een hoekkamer op de 15de verdieping. extreem rustig.
Prima snel internet en heerlijk ontbijt.
Prima prijs kwaliteit verhouding.
Vriendelijke en behukpzaam personeel. Taxi ( blauw /witte) geregeld via concierge, zelfde prijs als premium Uber

Datum van verblijf: mei 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
itcgrandcentral, General Manager van ITC Grand Central, Mumbai - a Luxury Collection Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2018

Dear Guest,

Greetings from ITC Grand Central!

Thank you for sharing your Wonderful experience with us.I take immense in my team who made sure you were well taken care off and had a memorable stay. I am very happy to hear that you enjoyed your stay at our hotel. Appreciation from our guest is what encourages us to strive for more and definitely motivates us to do our best always. Thank you for recognizing our hospitality and efforts, I am sure my team will be happy to read your comments. Thank you for your kind words of praise.

Do feel free to contact me directly for your future visits.

Looking forward to welcome you back at ITC Grand Central.

Warm Regards
Kerman Lalkaka
General Manager, ITC Grand Central

Beoordeeld op 14 februari 2018 via mobiele applicatie

Na een heerlijk verblijf in dit luxueuze hotel begon de nachtmerrie. In de te betalen rekening waren extra's die bij het kamertype waren inbegrepen, opnieuw in rekening gebracht. Na deze eerste rekening reeds betaald te hebben, moest een nieuwe rekening opgemaakt worden voor een lager correct bedrag . Kostte bijna 1 uur wachten bij de receptie. Eerste bedrag zou (!!) teruggestort worden en het nieuwe gecorrigeerde bedrag afgeboekt. Visacard nu al wekenlang geblokkeerd door niet terugboeken van de eerste reservering door incompetentie van de financiële afdeling. Wat ik ook mail, er gebeurt niets, krijg niet eens een reactie op mijn mails en intussen is mijn Visacard bijna onbruikbaar vanwege deze oneigenlijke blokkade door ITC hotels.
Advies : controleer rekening bij uitchecken grondig.

Datum van verblijf: februari 2018
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 21 februari 2013

Duur maar zeer goed, schoon hotel. Heerlijk uitgebreid ontbijt, kwaliteit eten goed, servicelevel goed. Mooi uitzicht over Mumbai vanuit de kamer. Enige wat mist is een tuin, terras of i.d. Je kunt dus niet echt ergens buiten zitten in het hotel.

Datum van verblijf: februari 2013
  • Reistype: Reisde voor zaken