Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
2 personen bekijken dit hotel
Hotels.com
99 US$
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 21/05/21
Booking.com
99 US$
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 20/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
124 US$
91 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 33 US$
Expedia.com99 US$
Priceline99 US$
StayForLong124 US$
alle 17 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (5.227)
Beoordelingen filteren
5.227 resultaten
Waardering van reizigers
3.766
1.125
226
59
51
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
3.766
1.125
226
59
51
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 5.227 beoordelingen
Beoordeeld op 28 juli 2018 via mobiele applicatie

Mooi hotel, de kamers waren proper ook de badkamer was alles in orde, alles was voorhanden.
Wat dit hotel bijzonder heeft is het personeel, zeer vriendelijk, behulpzaam enz.
Ontbijt was super, ruime keuze,
Ik heb eigenlijk geen opmerkingen over dit hotel .
Ik vindt het super dat ze het hotel kunnen combineren met zakelijke mensen en toeristen.

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank tomhK1259KG
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Trident_NarimanPoint, General Manager van Trident, Nariman Point, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2018
Google-vertaling

Dear Guest,

Greetings from Trident, Nariman Point!

Thank you so much for taking the time to share your experience about at the hotel.

I am pleased to note that you had a pleasant stay with us and the services extended my team exceeded your expectations.

We value your patronage and my team and I look forward to your continued visits and take this opportunity to assure you of our best attention and service at all times.

Warm regards,

Sanju Soni
Vice President and General Manager
Trident, Nariman Point
E. Generalmanager.Narimanpointmumbai@tridenthotels.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 maart 2018 via mobiele applicatie

Gastvrije ontvangst midden in de nacht, prachtige kamer 1901 op hoek met prachtig uitzicht aan beide zijden. Brandschone kamer. Ontbijt is geweldig uitgebreid, Indiaas en intercontinentaal. Zeer dienstbaar personeel, niets is teveel.
Prachtig zwembad met zeer vriendelijke poolboy Remigius. Hij is een voorbeeld van gastvrijheid, maakt praatje in goed Engels en is permanent attent om ieder naar de zin te maken. Eten aan zwembad is heerlijk en wordt netjes aan tafel gedekt.

Datum van verblijf: maart 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank marielle2016
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Trident_NarimanPoint, General Manager van Trident, Nariman Point, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 april 2018
Google-vertaling

Dear Guest,

Greetings from Trident Nariman point!

It was a pleasure having you stay at Trident Nariman Point and we thank you for sharing your feedback through TripAdvisor.

I am pleased to note that you had a comfortable stay at Trident Nariman Point and that you enjoyed the services offered at the hotel. Your generous compliments have been passed onto Remigius.
I look forward to welcoming you back to Trident, Nariman Point. Please do not hesitate to contact me personally for assistance with reservations or for anything else I can do for you in Mumbai.
Regards,

Sanju Soni
Vice President and General Manager
Trident, Nariman Point
E-mail: Generalmanager.Narimanpointmumbai@tridenthotels.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 mei 2017

Zeer net hotel met prachtig uitzicht op de Arabisch zee (alleen voor de kamers met even nummers). Het personeel is erg professioneel en vriendelijk. Kamers zijn ruim en zeer netjes. Het eten in beide restaurants is heerlijk. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid. Helaas geen tijd gehad om van het zwembad en de spa gebruik te maken, maar zagen er beiden ook zeer goed uit.

Kamertip: De kamers met even nummers hebben uitzicht op de Arabische Golf/zee!
Datum van verblijf: mei 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
2  Bedank Caroline R
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Trident_NarimanPoint, General Manager van Trident, Nariman Point, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juni 2017
Google-vertaling

Dear Guest,

Greetings from Trident Nariman Point!

It was a pleasure to have you stay at Trident Nariman Point and we thank you for sharing your experiences through Trip Advisor.

We are delighted to hear that you loved our hotel, the location , the room, the food served as well as the services provided by our team.

We would love to have the pleasure of seeing you as a regular guest and we await your return in the not too distant future and look forward to welcoming you back at Trident Nariman Point.

Regards,

Sanju Soni
Vice President and General Manager
Trident, Nariman Point
E. Generalmanager.Narimanpointmumbai@tridenthotels.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 mei 2017

Hotel gelegen aan de mooie Nariman Point, het meest zuidelijk punt van de "Marine Drive" aan de Arabische Golf. Wel zeker 1 uur rijden van de luchthaven !
Is een tweeling-hotel samen met de iets duurdere Oberoi.
Ingang is grandioos met portiers met fel gekleurde turbans. De veiligheidsmaatregelen zijn streng; alle bagage en ook de gasten worden gescreend.
Inchecken verliep correct . We moesten wel iets wachten op onze kamer, maar we werden hiervoor wel beloond met snacks en drankjes in het cafetaria van de inkomst-hall.
De toegewezen kamer lag op de 17de verdieping : zeer ruim, smaakvol gedecoreerd en met 2 grote Twin-bedden met comfortabele matrassen. Prima airco en Wifi. En prachtig uitzicht op de "Marine Drive" en de baai.
Het hotel heeft meerdere restaurants en een open-lucht zwembad.
De service is perfect maar alles is aan de duurdere kant wat te verwachten is in een hotel van deze categorie.
In ieder geval waren wij zeer tevreden over ons 3-daags verblijf.

Kamertip: Hogere verdiepingen bieden zeer mooi uitzicht
Datum van verblijf: februari 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
3  Bedank roboesGistel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Trident_NarimanPoint, General Manager van Trident, Nariman Point, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2017
Google-vertaling


Dear Guest,

Greetings from Trident, Nariman Point!

Thank you for sparing time and posting your detailed review of our hotel on Trip Advisor.

I am pleased to note that you had a pleasant stay with us. Your overall feedback about the services and facilities is much appreciated.

We thank you for your generous feedback.

My team and I look forward to your continued visits and take this opportunity to assure you of our best attention and services at all times.

Warm regards,

Sanju Soni
Vice President and General Manager
Trident, Nariman Point
E-mail: Generalmanager.Narimanpointmumbai@tridenthotels.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 januari 2017

Bij binnenkomst raak je helemaal 'bouche bée' door de imposante lounge. Echt indrukwekkend!
Helaas scheen er een probleempje te zijn met onze boeking en moesten wij minstens 45 minuten wachten totdat er heen en weer gebeld was. Ik vond het een faux pas van het personeel dat zij ons niet eens een drankje aanboden toen alles tóch in orde bleek te zijn. Dat moest ook wel want ik had ALLES van tevoren betaald. Des te storender was het dat wij zo lang moesten wachten en alleen maar sorry te horen kregen.
Mooie, schone kamer. Iedere dag waren er mandarijnen op de kamer plus een rode roos op het bureau en in de badkamer.
Uitgebreid ontbijtbuffet. Goede amenities.

Datum van verblijf: december 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
3  Bedank GiseleRoosLaDiosa
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Trident_NarimanPoint, General Manager van Trident, Nariman Point, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 februari 2017
Google-vertaling

Dear Guest,

Greetings from Trident Nariman Point!

Thank you for sparing time and posting your review of our hotel on Trip Advisor.

I am glad to note that you were impressed with the services offered at the Club lounge, amenities placed, the room and the breakfast served.

I sincerely apologies for the inconvenience caused to you, as you had to wait for your room upon arrival. The standard of service experienced by you is definitely not the kind that we aspire to achieve. I have personally shared your feedback with the team.

I request you to please write to me at sanju.soni@tridenthotels.com so that we can connect and I can more effectively address your concerns. Unfortunately we are unable to retrieve your contact details on Trip Advisor. Your feedback will definitely help us to improve our services.

It is feedback from esteemed guest like you that helps us to constantly introspect our systems and procedures and assists us in striving for a better product and service.

My team and I look forward to your continued visits and take this opportunity to assure you of our best attention and service at all times.

Regards,

Sanju Soni
Vice President and General Manager
Trident, Nariman Point
E. Generalmanager.Narimanpointmumbai@tridenthotels.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken