65 US$
Gratis annuleren tot 14/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
65 US$
Hotels.com65 US$
FindHotel83 US$
getaroom.com129 US$
Beoordeeld op 11 mei 2018 via mobiele applicatie

Prachtig hotel, vlak aan de zee, mooi strand. Ideaal voor strandwandelingen.

Zwembad met zicht op zee.
Mooie ruime en zeer propere kamers en een heel goede matras.

Nog nooit zo een hotel gehad met goede verlichting in de kamer.

Uitstekende roomservice

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 1 november 2016

Samen met nog 2 anderen een weekje in Mumbai verbleven in hotel Sun and Sand. Op zich we een prima Hotel. Echter WIFI is waardeloos geregeld. Elke dag moet je opnieuw een code opvragen die voor 2 devices maar geldig is. Hotel receptie is erg langzaam, check-in duurde meer dan een half uur. Het restaurant personeel is erg vriendelijk en tevens ook housekeeping.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 21 juni 2016

In een warm Mumbay een verkoelende ervaring. De goede airco zorgt binnen voor een goede atmosfeer. De ligging aan het strand is prettig. Vooral 's avonds is er het nodige te beleven. De restaurants dienen goed bereid voedsel en er de bediening is goed, netjes en beleefd. Handig is de airport shuttle.

Kamertip: Zeezicht is aan te raden
Datum van verblijf: juni 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 30 mei 2015

Ik kom sinds 2001 regelmatig in dit hotel, en de ligging van het hotel bevalt mij prima. Lekker rustig in het drukke Mumbai. In de loop van de jaren is er erg veel veranderd.
Was het vroeger een gemoedelijk hotel, nu is het veel zakelijker geworden. Er komen veel bekende mensen dus veel pers, fotografen, en filmmensen
De kamers, zwembad, en het terras zijn uitstekend, persoonlijk vind ik het eten met de jaren iets minder geworden, maar in de buurt van het hotel zijn genoeg leuke en goede restaurantjes te vinden.

Datum van verblijf: november 2014
Beoordeeld op 26 februari 2015

Prima hotel. Personeel niet erg vriendelijk, zeker niet aan de receptie en in het restaurant. De airco in de ontbijtruimte staat veel te hard.
Nette, ruime kamers. Mooi gelegen aan Juhu Beach, weg van de grote drukte in Mumbai.
Het eten in het Kabab restaurant is niet te eten. Veel te pikant (we zijn nochtans wat gewoon)
De snacks aan het zwembad zijn dan weer heel lekker en verzorgd. Ook de bediening is er vriendelijk.

Datum van verblijf: februari 2015