Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
2 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.com46 US$
FindHotel46 US$
Expedia.com46 US$
Trip.com52 US$
eDreams46 US$
Prestigia.com108 US$
alle 17 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (4.568)
Beoordelingen filteren
4.568 resultaten
Waardering van reizigers
3.354
833
224
80
77
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
3.354
833
224
80
77
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 4.568 beoordelingen
Beoordeeld op 10 maart 2018 via mobiele applicatie

Ik ben wereldwijd al in veel top hotels geweest, maar dit hotel verslaat de meeste zo niet alle hotels op alle denkbare vlakken: de kwaliteit van kamers, restaurants en ambiance zijn uitstekend. Het dinerbuffet en ontbijtbuffet zijn overweldigend. De tuin met zwembad is een heerlijke oase in deze drukke stad. Maar wat ons het meeste trof was de menselijke factor: de servicegerichtheid, vriendelijkheid en competenties van alle personeelsleden staat op een heel hoog niveau. Hier voel je werkelijk als gast behandeld. Men doet er alles aan om je het naar de zin te maken. Dat begon al bij de warme ontvangst, maar zette zich vervolgens door in restaurants, schoonmaakpersoneel en personeel van de Spa. Dit is topklasse! Dank voor deze geweldige beleving die een fantastisch slot van onze vakantie in India vormde.

Datum van verblijf: maart 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank ruudvandegraaf
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Sameer_Sud, General Manager van The Leela Mumbai, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2018

Geachte Gast,

Groeten van The Leela Mumbai!

We zijn blij dat je van je verblijf hebt genoten.

We zijn er trots op onze gasten de Signature Leela-ervaring te bieden en zijn verheugd te horen dat u onze diensten en ons culinaire aanbod hebt genoten.

Uw waardering voor onze medewerkers motiveert ons nog verder. Ik zal de het team persoonlijk namens u bedanken.

We kijken ernaar uit u opnieuw te verwelkomen.

Hoogachtend,
Sameer Sud
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 februari 2018

prachtige tuin met zwembad, mooie kamers, uitgebreid internationaal ontbijtbuffet, en uitstekende service (in het bijzonder door Jadhav Askhay, die al jaren in het hotel als front manager werkzaam is)

Datum van verblijf: februari 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
1  Bedank jubileum2018
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Sameer_Sud, General Manager van The Leela Mumbai, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2018

Geachte Gast,

Groeten van The Leela Mumbai!

We zijn blij dat je van je verblijf hebt genoten.

We zijn er trots op onze gasten de Signature Leela-ervaring te bieden en zijn verheugd te horen dat u onze diensten en ons culinaire aanbod hebt genoten.

Uw waardering voor onze medewerkers motiveert ons nog verder. Ik zal de heer Jadhav persoonlijk namens u bedanken.

We kijken ernaar uit u opnieuw te verwelkomen.

Hoogachtend,
Sameer Sud
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 31 oktober 2017 via mobiele applicatie

Luxe hotel waar ook de beveiliging goed aandoet op de luchthaven. Zeer convenient en geven ondanks het normaal zakelijk karakter van airport hotels op een goede wijze de Indiase sfeer en gastvrijheid goed mee. Het lunch buffet met Indiase gerechten is goed bevallen

Datum van verblijf: oktober 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank Naarder
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Sameer_Sud, General Manager van The Leela Mumbai, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2017

Geachte Gast,

Groeten van The Leela Mumbai!

Dank u voor sparen uw waardevolle tijd om een beoordeling op TripAdvisor te plaatsen.
We zijn blij dat u van onze diensten genoten bent. Bedankt voor je lieve woorden.

We kijken ernaar uit om u weer te verwelkomen.

Hoogachtend,

Sameer Sud
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 juli 2016

Een rustpunt in de hectische stad die Mumbay is, prima hotel met een uitstekend restaurant. Aan de bar kan je altijd een kleine snack nuttigen. Er is een free BMW taxi service naar de luchthaven. Bij de ingang moet je bagage en jijzelf door een metaaldedector, dit geeft enerzijds een veilig gevoel, anderzijds doet het je wel nadenken.

Datum van verblijf: maart 2016
Bedank Massemen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Sameer_Sud, General Manager van The Leela Mumbai, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2016
Google-vertaling

Dear Guest,

Greetings from The Leela Mumbai.

Thank you for your feedback and we are pleased to hear that you were satisfied with the overall experience of your stay with us.

We pride ourselves in providing our guests the Signature Leela experience and appreciation from guests further encourages and motivates us in our quest of providing luxury hospitality.

We are pleased to hear that we were able to delight you in terms of the culinary experience which has been specially crafted for discerning guests like yourself.

If there is anything more you would like to share with us, which can guide us to make your next stay more memorable and comfortable, we would be delighted to hear from you.

We look forward to welcoming you back very soon.

Yours Sincerely,

Sameer Sud
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 juni 2016

verbleef hier 1 nacht, er werd een taxi beloofd aan de luchthaven deze was er niet een tegenvaller; wel indrukwekkende ingang kamer was in orde ontbijt zeer goed alles wat je maar wil.over zwembad kan ik niks zeggen want ben er niet geweest.

Datum van verblijf: juni 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
1  Bedank skiteam
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Sameer_Sud, General Manager van The Leela Mumbai, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juni 2016
Google-vertaling

Dear Guest,

Greetings from The Leela Mumbai.

We would like to thank you for taking out time to share the feedback of your recent stay with us. Our team at The Leela Mumbai continuously strives to improve upon our existing standards and guest feedback helps us immensely to measure our progress in our quest of providing luxury hospitality.

We are pleased to hear that we were able to delight you in terms of the breakfast experience which has been specially crafted for discerning guests like yourself.

If there is anything more you would like to share with us, which can guide us to make your next stay more memorable and comfortable, we would be delighted to hear from you.

We look forward to welcoming you back very soon.

Yours Sincerely,

Sameer Sud
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken