Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Expedia.com
79 US$
View deal
Gratis annuleren tot 23/05/21
Booking.com
93 US$
46 US$
View deal
BESPAAR 47 US$
Gratis annuleren tot 21/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Hotels.com
79 US$
View deal
Gratis annuleren tot 23/05/21
FindHotel56 US$
Priceline46 US$
StayForLong93 US$
alle 17 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Beoordelingen (6.947)
Beoordelingen filteren
6.947 resultaten
Waardering van reizigers
5.863
878
131
42
33
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
5.863
878
131
42
33
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 6.947 beoordelingen
Beoordeeld op 9 december 2019 via mobiele applicatie

Schoon hotel met prima kamers en sanitair. Uitgebreid ontbijt buffet. Ook prima locatie om nog iets te kunnen eten en drinken na een dag werken (ook buiten). Kamers wel gehorig m.b.t. geluid van buiten als er een event is maar gelukkig houdt dat om 22.00 op. Vriendelijk personeel. Via hotel hebben twee dagen een auto met chauffeur geboekt en dat was echt top.

Datum van verblijf: december 2019
Reistype: Reisde voor zaken
1  Bedank Dries526
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Sofitel-Mumbai-BKC, General Manager van Sofitel Mumbai BKC, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 december 2019
Google-vertaling

Bonjour Dries526

Thank you for choosing to stay at the Sofitel Mumbai BKC and for taking the time to share your feedback with us.

We are delighted to note you had a memorable time with us and have carried back fond memories of your experience. Our teams are extremely dedicated to guests’ satisfaction and appreciative comments such as yours will always be our greatest reward.

We thank you for your patronage and look forward to welcoming you back in the very near future.

Sincèrement,
Vikas Kapai
General Manager - Sofitel Mumbai BKC

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 februari 2018

Onlangs heb ik ruim twee weken in dit hotel gelogeerd. Een erg fijn hotel voor een langer verblijf. Het personeel is altijd in voor een praatje en er werd alles aan gedaan om het mij naar de zin te maken. Fijn om na lange werkdagen terug te komen in dit hotel. De heren Prashant, Chateram en Rino waren altijd gezellig aanwezig, en ongetwijfeld vergeet ik dan nog namen. Anik is een aanrader voor een personal training. Ik heb hier meerdere malen gebruik van gemaakt en hij weet heel erg goed waar hij het over heeft. Ik kijk er naar uit om weer terug te gaan naar deze plaats :)

Datum van verblijf: februari 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank 2018MJF91
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Sofitel-Mumbai-BKC, General Manager van Sofitel Mumbai BKC, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 maart 2018
Google-vertaling

Bonjour 2018MJF91,

Your kind commendations of our property and services just brightened our day.

We strive to deliver the best experiences whenever possible and it was a pleasure for us to be at your service.

I thank you for your kind recommendation and hope that Sofitel Mumbai BKC continues to remain your preferred hotel on all your future visits to Mumbai.

Sincèrement,
Biswajit Chakraborty
General Manager – Sofitel Mumbai BKC

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 september 2017

Alleen op reis met je verjaardag is altijd maar een beetje triest, maar als het hotel bloemen en een taart op de kamer laat leveren, dan maakt dat veel goed :-)
Verder was de Sofitel ervaring aangenaam als altijd!

Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Goya B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Sofitel-Mumbai-BKC, General Manager van Sofitel Mumbai BKC, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2017
Google-vertaling

Bonjour Goya B,

It was a pleasure having you stay at Sofitel Mumbai BKC and we thank you for sharing your feedback through TripAdvisor.

We are humbled by your gracious compliments and are pleased to note that you had a memorable birthday during your stay. Your feedback is most gratifying as it is our endeavour to ensure that our guests have magnifique and lasting memories each time they stay with us.

Thank you once again for the appreciative note and we look forward to welcoming you back soon to Sofitel Mumbai BKC.

Sincèrement,
Biswajit Chakraborty
General Manager - Sofitel Mumbai BKC

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 mei 2017

men mag altijd wel iets verwachten uiteraard als men in Sofitel logeert, maar vaak is India voor Europeanen niet altijd evident, in dit hotel echter voel je je niet alleen direct thuis, maar ook alle verwachtingen warden ingelost en meer zelfs! de kamers zijn heel exclusief, bijna appartement waardig en de organisatie en de staff weten hoe Europeanen in de watten te leggen. als ik terugkeer naar Mumbai dan is er geen twijfel dat ik terug voor dit hotel zou kiezen

Datum van verblijf: april 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank Dirk V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Sofitel-Mumbai-BKC, General Manager van Sofitel Mumbai BKC, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 mei 2017
Google-vertaling

Bonjour Dirk V,

We would like to thank you for choosing our hotel as your accommodation choice and for taking the time to share your appreciation with us.

It is heartening to note that you had an overall pleasant stay with us and appreciated the hotel and its facilities. It is feedback such as yours that encourages us to ensure our guests receive the best level of service and comforts at all times.

We look forward to welcoming you back on your next visit and trust that Sofitel Mumbai BKC remains your preferred hotel on all your future visits to Mumbai.

Sincèrement,
Biswajit Chakraborty
General Manager - Sofitel Mumbai BKC

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 april 2017

Deze keer bleef ik vijf dagen in Sofitel, dankzij de upgrade naar een suite was het verblijf helemaal onvergetelijk. Een prachtige suite, en overal bijzonder vriendelijk en attentvol personeel. Enkel spijtig dat er wel een kitchenette in de suite was, maar nergens in de nabijheid een winkel om eten te kopen.
De club Millesime op de veertiende verdieping is een zalige plaats om te ontbijten en 's avonds een hapje te eten en wat te drinken. Merwyn de clubmanager is enorm gedreven en ziet élk leeg glas om dadelijk bij te vullen.
Mayur is 's morgens dé persoon om suggesties te geven voor heerlijk Indisch ontbijt.

Datum van verblijf: april 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Goya B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Sofitel-Mumbai-BKC, General Manager van Sofitel Mumbai BKC, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 april 2017
Google-vertaling

Bonjour Goya B,

Thank you for selecting our hotel as your accommodation choice and for taking the time to share your comments with us.

We are glad to read that you had a pleasant stay with us during your visit to Mumbai. It is our constant endeavor to offer our guests luxury experiences through our commitment to quality service, and your recognition of our exquisite hotel facilities and the affable service provided by our staff is much appreciated.

My team and I assure you of our best services at all times. We look forward to welcoming you again soon and hope that Sofitel Mumbai BKC remains your preferred hotel on all your future visits to Mumbai.

Sincèrement,
Biswajit Chakraborty
General Manager – Sofitel Mumbai BKC

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken