Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.com79 US$
Hotels.com79 US$
Priceline79 US$
Expedia.com79 US$
FindHotel79 US$
eDreams79 US$
alle 17 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.280)
Beoordelingen filteren
3.280 resultaten
Waardering van reizigers
2.548
568
71
27
66
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
2.548
568
71
27
66
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 3.280 beoordelingen
Beoordeeld op 4 maart 2017 via mobiele applicatie

5 sterren hotel maar met 4 sterren bediening. Accommodatie op zich wel ok maar bediening en vriendelijkheid van sommige personeelsleden in bepaalde restaurants niet top. In Bussola geldt het tegendeel, daar doen ze echt wel hun best. Wat mij betreft ook het lekkerste restaurant van het complex.
Het orange blue resto is een refter en enkel buiten op het terras
aan te raden.
De housekeeping dient volgens mij ook bijgestuurd te worden.
Gedurende de week waarin we terplaatse waren werden de kamervensters hoewel danig vuil niet gereinigd, ook de minibar werd niet aangevuld. We hadden tariefplan waarbij high speed
internet en amenities waren inbegrepen maar dit werd ons ook bij het inchecken niet gemeld.
Zoals gezegd werden de 5 sterren nogal gul toebedeeld...

Datum van verblijf: maart 2017
Reistype: Reisde met familie
Bedank I3219DZstevenh
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TheWestinMumbai, General Manager van The Westin Mumbai Garden City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2017
Google-vertaling

Dear Guest,

Greetings from The Westin Mumbai Garden City.

At the outset please accept my sincere apologies for the inconvenience experienced by you during the recent stay. Our team truly prides itself on being able to provide a home away from home to our patrons. It is therefore to our endeavor to understand the cause of service inconvenience and rectify it to avoid such situation in future. Please be assured that I have personally shared your feedback with our team and appropriate actions are taken to avoid the repetition of same. It is our utmost focus to provide our valued, discerning guests such as you a flawless and impeccable experience and we will ensure that you have a wonderful experience on your next stay. Please let us know if there are any other special requirements that we can assist in our best capacity.
We look forward to your return visit to experience an uplifting experience with us at The Westin Mumbai Garden City!

Be Inspired
Sharad Datta
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 september 2015 via mobiele applicatie

ALLE medewerkers van het hotel zijn erg vriendelijk en hartelijk! Locatie prima. Kamers erg ruim (heerlijke badkamer en prima bed). Prima voorzieningen ... Lekkere fitness ruimte, prima restaurants/eten en goed ontbijt met veel keuze!
Dank!

Datum van verblijf: september 2015
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank 14.784
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TheWestinMumbai, General Manager van The Westin Mumbai Garden City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2015
Google-vertaling

Dear Guest,

Greetings from The Westin Mumbai Garden City.

We are very pleased to learn how much you enjoyed your stay with us and we would like to thank you for letting us know how impressed you were with the service you received. Our team is delighted to hear that you enjoyed our facility and services, especially the comfort of the room, overall dining experience, WestinWORKOUT® Fitness Studio as well as the Heavenly Bed® and Heavenly Bath® which are our signature products. The guest experience is our highest priority and it is always gratifying to receive such valuable comments.

Team Westin looks forward to welcoming you back for many more rejuvenating moments.

Be Inspired
Ashish Kumar Rai
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 5 februari 2020 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: februari 2020
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TheWestinMumbai, General Manager van The Westin Mumbai Garden City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2020
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 februari 2020 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: februari 2020
Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TheWestinMumbai, General Manager van The Westin Mumbai Garden City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2020
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 februari 2020

Datum van verblijf: februari 2020
Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TheWestinMumbai, General Manager van The Westin Mumbai Garden City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2020
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken