Leg de laagste prijs van deze websites vast
FindHotel81 US$
Hotels.com44 US$
Expedia.com44 US$
Priceline38 US$
Trip.com76 US$
eDreams38 US$
Beoordeeld op 14 december 2016 via mobiele applicatie

Mooi hotel aan het strand van Juhu.
Helaas is de sportzaal op vreemde tijden open zodat ik er geen gebruik van kon maken.
Ontbijt is zeer uitgebreid en zelfs mijn begeleider in India kon mee eten!
De kamer was mooi met uitzicht over zee, maar ook over locale appartementen waar alles van het balkon wordt gegooid.
Het strand lag bezaaid met afval en zou elke dag schoongemaakt worden.:-(

Datum van verblijf: december 2016
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 13 augustus 2016 via mobiele applicatie

Een matig en gedateerd hotel met een gemiddelde service. In het hotel een nare geur door een beperkte airconditioning. Kamer is gedateerd en normaal schoon. Ligging is prima met een terras direct aan zee. Ontbijt is goed verzorgd en ruim voldoende. Gemiddelde prijs/kwaliteit verhouding.

Datum van verblijf: juni 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 29 juli 2016 via mobiele applicatie

Ons gezin 14 personen rond trip door india. Van al onze hotels 5 sterren die wij geboekt hadden met 7 kamers was dit echt het slechtse en de duurste. Ik boek vaker bij Accor maar dit is ronduit het schandalig en niet novotel waardig.

Op basis van foto's hebben wij deze kamer geboekt.
Geen vloer bedekking en mooi uitzicht.
Wij hebben gezins leden met Astma en Allergieën
Wij hebben geboekt 7 kamers NON smoking en allemaal op 1 etage in verband met kleine kinderen.

En meneer Tejus Jose inplaats van alle problemen proberen te verklaren doe was met de review.
Niemand komt voor een 2de keer terug na zo een ervaring.

Begin met het ontslaan van sommige personeel leden. Rakesh van de incheckbalie.

Het probleem begint met de boeking die 3 maanden van te voren geboekt en bevestigd zijn.
Eerst heeft hij een boeking van 8 kamers.
Vervolgens geen 8 maar 4.
Geen 7 op 1 etage maar 3 op de 2de 3 op de 3de en 1 op de 4de.
Alles is vol en nu was er geen mogelijkheid?
Na een vermoeiende vlucht accepteren wij onder protest.
Komen we op de 2 de is het een SMOKING vloer!!!!.
Boos en stem verheffend kan het wel nog een kamer op de 4de en de 6de.
Afijn komen we in de kamer......
Precies vieze vloerbedekking. Schimmel. Bouwvallige kamers.
Het had gekund dat het alleen om 1 kamer ging. Maar alle 7? Op verschillende verdiepingen.
Klachten hieronder in het kort beschreven anders wordt het een boekwerk.
1. Vieze tapijt in de hal en kamer.
Je moet echt slippers aan. Zie foto's
2. Badkamer heeft schimmel.
3. Wastafel heeft schimmel
4. Bed stinkt naar urine
5. Hotel ruikt overal muf. dit proberen ze
te coveren door in elke hal geur
branders te plaatsen
6. Uitzicht is geen zee enof stad maar
vuilnisbelt.
7. Ontbijt ruimte MOET je een winterjas
aan. De A/C kan niet lager en blaast je
nek en eten koud.
8. Zelfde voor het avond eten.
9. Enige wat 5 sterren is de prijs van het
eten. Vind niet erg om te betalen voor
mijn eten. Maar dan moet het passen bij
het hotel.

Wat was er wel goed?
Het zwembad.
De restaurant eten qua smaak en aankleding
Het restaurant personeel. Die lopen hun benen uit hun lijf.

Doe er je voordeel mee en blijf weg.
Als je het bovenstaande leest dan lijkt het of ik zeur. Maar ik wil jullie behoeden dat na een dag in Mumbai dat je even schoon en netjes terug kunt trekken dat bij dit hotel niet het geval is.

Neem voor hetzelfde geld de Marriot of zelf de Taj Mahal hotel als je vroeg boekt.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 27 november 2015

Hotel zelf en faciliteiten (zoals Zwembad, fitness en restaurant) zijn echt heel goed. Minpunt is de ligging, het ligt redelijk afgelegen en ver van de leukste plekken die je als toerist graag wil zien.

Datum van verblijf: december 2014
Beoordeeld op 15 april 2013

goede ligging in een aangename buurt
loungen bij zonsondergang is er een aanrader
het personeel is vriendelijk en behulpzaam
lekkere eten vooral het Indische buffet is uitgebreid en leert je kennismaken met de Indische keuken en is dus een aanrader

Datum van verblijf: april 2013
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com