“Goed eten”

Kitchen With A Cause
Een tafel reserveren
Geclassificeerd als nr. 44 van 13.317 Restaurants in New Delhi
18 maart 2020 beoordeeld

Hier werken alleen vrouwen die slachtoffer zijn geworden van het gooien van zuur in hun gezicht door man, moeder of ander mannelijk familielid. Het is moeilijk om naar de gezichten te kijken.

Datum van bezoek: februari 2020

29 september 2019 beoordeeld

Toevallig hier terecht gekomen, dames waren aan het shoppen en wij wilden ergens een biertje drinken. Het bleek een restaurant maar we konden toch terecht voor een biertje. We waren wat angstig voor het eten in India maar aangezien hier veel Europeanen zaten hebben we hier uiteindelijk ook gegeten. Zeker geen spijt van. Chilli Chicken en Naan was heerlijk. Prima restaurant en ze helpen ook nog eens mensen met het opbouwen van een bestaan. Het geld is was dubbel en dwars goed besteed

Datum van bezoek: september 2019
17 april 2019 beoordeeld

Restaurant te vinden in de wijk Karol Bagh in een zijstraat van de gezellige hoofd winkelstraat. Menu is heel uitgebreid. Wij hadden cocktails vooraf en daarna onder andere tandoori kip. Bediening vriendelijk en goede prijs/ kwaliteitsverhouding.

Datum van bezoek: februari 2019
24 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een aanrader! Ik weet zeker dat wij er nog een keer heen gaan. Heerlijk gegeten, lekkere cocktail erbij en prima bediening.

Datum van bezoek: januari 2019
1 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Opgezet om straatjongeren een toekomst te bieden, kan je in dit westers uitziende restaurantje heerlijk eten voor een goede prijs. Overheerlijke gingertea!

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Kitchen With A Cause bekeken, bekeken ook

New Delhi, Nationaal Hoofdstedelijk Territorium van Delhi

In Kitchen With A Cause geweest? Deel je ervaringen!