Beoordeeld op 17 oktober 2018 via mobiele applicatie

We hebben hier twee dagen geslapen en ook gegeten. De eerste avond kregen aten we van de kaart met slechts Europese, Thaise en Chinese gerechten. Deze hele kaart kun je beter links laten liggen. Vraag naar het curry buffet. Ik geloof dat ik 3 keer heb opgeschept, zooooo lekker!

Wat betreft de kamers, deze zijn prima, schoon, airco en ruim, maar niet speciaal.

Personeel is daar zeer vriendelijk en oprecht geïnteresseerd in een praatje.

Kortom, aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 1 augustus 2018 via mobiele applicatie

We hebben hier 1 nacht geslapen.
Kamer is basic, schoon maar beetje gedateerd.
Het eten is er perfect. Top lunch en heerlijk avondeten. Ontbijt ook perfect. Een van de betere restaurants op onze rondtour.
Opvallend is ook de bediening. Een verademing ten opzichte van hetgeen we hebben meegemaakt.
Blijkt ook wel gezien de drukte met eters. Slaap je hier niet dan is reserveren aan te raden.

Datum van verblijf: augustus 2018
Margosa Lake resort, Owner van Margosa Lake Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2020

thanks

Beoordeeld op 31 juli 2018 via mobiele applicatie

We hebben hier smiddags genoten van een uitgebreide lunch.

Erg compleet en lekker. Ik vond vooral de rode bietjes curry en sweet/sour fish erg lekker.

Savonds ook erg goed gegeten. Allemaal een curry genomen.

En de hotelkamer is ok. Niets bijzonders maar wel ruim en schoon.

Alleen t zwembad zit erg veel chloor in. Kids kregen wat last vd huid.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 25 februari 2018 via mobiele applicatie

Zeer goede typische sri lankaanse lunch. Zeker een aanrader om het typische voedsel te leren kennen. Je kan kiezen wat je eet uit een buffet en ook een heel lekker dessertenbuffet met verschillende soorten lokale fruitsoorten.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 30 augustus 2017

Wij hebben hier een heerlijke lunch gegeten, het was een lopend buffet met vele sri Lankaanse traditionele gerechten aan gevuld met westerse gerechten. een lekkere soep vooraf en fruit na. prima geregeld.

Datum van verblijf: augustus 2017