Beoordeeld op 29 juni 2018 via mobiele applicatie

Super mooi hotel wij namen de kamer met bergzijde en toch hadden we een klein stuk zicht op zee all inclusieve is zeker de moeite waard eten is lekker zwembad is zeer mooi personeel vriendelijk kamers proper 1 van de betere hotels waar ik geweest ben! Zeker een aanrader

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 24 mei 2017

De locatie van dit hotel is TOP! Het privéstrand en het zwembad buiten zijn echt super. Goede wellnes, wel niet goedkoop. Hebben ook privé een boot gehuurd en dit was het hoogtepunt van onze reis. Obers in het hotel zijn heel vriendelijk. Je kunt ook buiten ontbijten en dineren wat ook heel gezellig is. We hadden een zeer mooie kamer met uitzicht op het zwembad en zee. Ook gemakkelijk is dat Sixt een afdeling heeft een het hotel, wat het nog gemakkelijker maakt als je vragen hebt over je huurauto.

Kamertip: Kies voor een kamer met zicht op zee, dit is prachtig!
Datum van verblijf: september 2016
AvalaResort, Direktor recepcije van Avala Resort & Villas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 mei 2017

Dear Waarschoot,

Thank you for staying with us and for the review!
We are very glad because of your overall satisfaction and we trully appreciate your recommendation of Avala
Our team hopes to welcome you soon again
Hotel management

Beoordeeld op 5 september 2016 via mobiele applicatie

Het hotel heeft een prachtige ligging. Voor de rest is het verouderd, elke dag is er wel iets stuk en all incl. moet je zeker niet nemen want buiten één bar, ergens verstopt op de 3de etage is alles betalend. Verder is het personeel ongeïnteresseerd en nors. Een tegenvaller....

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 3 augustus 2016 via mobiele applicatie

Al in veel hotels gezeten, maar dit is echt één van de beste, zoniet het beste ! Schitterend zwembad met aangrenzende leuke wellness. Mooie kamers met inloopdouche, lekker eten, buiten ontbijten met zicht op de baai. Hele mooie bar en super vriendelijk personeel. Dit alles gelegen pal aan het historische centrum van het gezellige Budva. Kortom, meer dan een aanrader! Top !

Datum van verblijf: september 2015
AvalaResort, Front Office Manager van Avala Resort & Villas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2016

Seher Geehrte Dominuque

Wir danken Ihnen an Ihren Besuch und und an Ihrer Bewertung. Wie hoffen Sie schon bald wieder zu sehen.

Das Hotel Managment

Beoordeeld op 25 juli 2016

Mooi hotel, maar neem zeker geen half of volpension. Je kan beter kamer met ontbijt nemen. De snacks 's middags zijn wel goed (te bestellen aan de bar van het zwembad) En in de omgeving zijn er voldoende mogelijkheden om te eten. Zowel in het oude stadje als langs het water.

Datum van verblijf: juli 2016