Google
vanaf 2.492,00 US$
vanaf 336,97 US$
vanaf 2.308,00 US$
Beoordeeld op 19 februari 2018

verre rit over zandwegen waar verder ook niets te zien is. Uiteindelijk aangekomen in het park, een bijna verplichte boottocht, want je kan daar te voet niets lopen doen of zien. De boottocht ( met gefrustreerde gids, die meer zit te zaniken over zijn eigen gebrek aan uitrusting dan over het natuurpark) tenslotte is meer een race over het water dan een observatietocht. Je kan moeilijk degelijke foto's nemen vanuit een wiebelende boot die nergens stopt. Je ziet vogels, maar zelfs met een degelijke verrekijker blijft het moeilijk om ze te determineren. Tenslotte blijven enkel de massaal aanwezige pelikanen over.

Datum van activiteit: januari 2018
Beoordeeld op 8 januari 2018

Vanuit de Zebrabar de tocht gemaakt, weinig vogels wel mooi wer en heerlijke frisse oceaan wind,
Je kunt in de Zebrabar eten en drinken en aan de rivier in een hangmat rusten

Datum van activiteit: december 2017
Beoordeeld op 1 januari 2018 via mobiele applicatie

Wij bezochten het park vanuit ons hotel (lampsar lodge) nabij het park. We hebben in totaal 60 euro betaald voor een boottochtje van ca. 45 minuten. De gids, een aardige vent hoor, was vooral bezig met zijn studie engels. Het meest bijzondere was een eiland vol pelikanen. Maar dat was het dan ook wel. Verder is de weg er naartoe behoorlijk saai. Al met al zouden we dit park niet meteen aanraden voor het bedrag dat je er voor moet betalen

Datum van activiteit: december 2017
Beoordeeld op 9 december 2017

Mooie boottocht, alhoewel een beetje te lang, zeker als je zoals wij, een defect aan de motor van de boot kregen !!
Maasa's pelikanen!

Datum van activiteit: november 2017
Beoordeeld op 7 mei 2017 via mobiele applicatie

Prachtig natuurgebied om te bezoeken. De tocht erheen was een tikje lang op een onverharde weg met een gewone volle auto maar ging zonder problemen. We hebben op de terugweg een kortere route naar het oosten gevolgd en via de N 2 weer terug naar Saint Louis. Gids is verplicht in het park en die moet ook mee in de auto naar de vertrekplaats van de boten. Veel bijzondere vogels! Neem je verrekijker mee en bescherming tegen de zon. Er is geen schaduw op de boot.

Datum van activiteit: april 2017