“Mooie restuarant”

Keukens: Marokkaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
15 maart 2020 beoordeeld

Mooie restaurant met lekkere eten, een goede service voor niet veel geld. Dicht bij het centrale plein maar wel net ver genoeg vd drukte.

Datum van bezoek: maart 2020

11 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten met een mooi uitzicht op het plein. Kies zeker voor de 3de of 4de verdieping.
Super kip tajine en pastilla.

Datum van bezoek: september 2019
2 augustus 2018 beoordeeld

Ontzettend mooi uitzicht op het dakterras. Het restaurant was echter zeer dunbevolkt en de sfeer was ver te zoeken. (De Ramadan en het feit dat het nog geen hoogseizoen was en dit restaurant is dat vooral door toeristen bezocht wordt kan hier overigens wel een rol in hebben gespeeld)
Het eten was niet goed. Olijven die je erbij kreeg waren niet lekker en het brood was oud. Eerst wilde ik couscous oid bestellen want ik had het na een tijdje in Marokko wel even gehad met alle tajines, maar dat kon niet want dat werd op dat moment niet geserveerd. Prima, wel eens vaker meegemaakt in Marokkaanse restaurants, dus maar een Griekse salade. Nu moet je misschien niet teveel verwachten van een Griekse salade als je in Marokko bent, maar ik heb hier echt met tegenzin gegeten. Het was praktisch een bord vol feta met een paar stukjes paprika, komkommer en tomaat erdoorheen.
De rest van mijn reisgezelschap was ook niet tevreden over het eten (o.a. tajine en nog een Griekse salade besteld)
Prijs/kwaliteit verhouding is slecht. Voor Marokkaanse begrippen was dit restaurant aan de dure kant. En dat terwijl er restaurants zijn in Chefchaouen waar je veel lekkerder kunt eten voor een lagere prijs.

Datum van bezoek: juni 2018
27 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Buiten gegeten, werd wat frisser. We kregen dekentjes. Lokale gerechten, goed geprijsd.
Personeel vriendelijk. Wel toeristisch

Datum van bezoek: oktober 2017
4 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het eerste oog dachten we wauw dit is het. Mooi aangekleed vlotte mensen toen we binnen kwamen om nog maar te zwijgen over het uitzicht. We bestelde 2 munt thee en wat te eten. Uiteindelijk na de thee maar gegaan op het eten zitten we namelijk nog altijd te wachten. Zonde

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Aladdin Restaurant bekeken, bekeken ook

Chefchaouen, Tanger-Tétouan
Chefchaouen, Tanger-Tétouan

In Aladdin Restaurant geweest? Deel je ervaringen!