Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 56
FindHotelUS$ 56
ZenHotels.comUS$ 91
Agoda.comUS$ 56
eDreamsUS$ 56
Destinia.comUS$ 90
Beoordeeld op 4 augustus 2018 via mobiele applicatie

Helaas maar 1 nacht verbleven in dit mooie hotel. De kamer was ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. De receptioniste was erg vriendelijk en sprak goed Engels. Het hotel heeft een binnenplaats met fontein en een eet/drink gelegenheid. Ontbijt was uitgebreid en lekker, kortom een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 10 november 2016

Zeer prettig hotel in Tiraspol. Modern ingericht met een gezellig restaurant. De kamer zag er keurig uit en werd goed schoongemaakt. Het ontbijt was keurig verzorgd en we konden vanuit het hotel de omgeving goed verkennen. Een echte aanrader voor een verblijf in Tiraspol!

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 8 oktober 2016

Mooi hotel. Een ruime entree met veel glans en glitter. Fijn buitenterras, met zwembad. De kamers zijn ruim en schoon, hetontbijt is goed. Het hotel ligt zeer centraal, bezienswaardigheden op loopafstand.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 30 mei 2016 via mobiele applicatie

Zeer centraal gelegen hotel,mooie kamers,goede WiFi.Wisselkantoor om de hoek waar je euro wisselt zonder paspoort(moet je afgeven bij de balie bij inchecken en pas drie uur later kan je het weer ophalen)
Het restaurant heeft een mooie kaart en veel wijnkeuze.Het terras in de binnentuin van het hotel is een leuke plek voor het diner,alleen de bediening was een beetje hectisch!

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 5 mei 2016 via mobiele applicatie

Prima hotel, is zijn sterren waard. Ruime kamer, zalige badkamer. Wel effe de gebruiksaanwijzing van de douche lezen voor gebruik Enkele receptionisten spreken een beetje engels, dat is handig. Wissel kantoor voor de locale roebels is vlakbij.

Datum van verblijf: mei 2016