Beoordeeld op 5 augustus 2019

Prima verblijf gehad. Het personeel is erg gastvrij, gezellig en vriendelijk. Hotel is aan Long Beach waar veel backpackers verblijven. Leuk sfeertje op het strand. Prima kamer en accommodatie. Afwerking is hier en daar zoals het op zo veel plekken is in Maleisie: een beetje houtje touwtje ;-).

Beoordeeld op 4 augustus 2019

Het was een hele reis om er te komen maar absoluut de moeite waard. Het ontvangst door Paula was erg hartelijk. Haar service is top! Dat geldt overigens voor al het personeel. Vriendelijk en behulpzaam. De ligging van het hotel is ideaal, aan het einde van de baai, dicht bij de pier. Tip om de boottocht via Bubu te boeken. Is nagenoeg gelijk aan andere prijzen maar veel comfortabeler en je hoeft niet zelf je koffers door het zand te sleuren.
Hotelkamer is basic met fijne bedden, geen TV. We hadden wel moeite om onze koffers te bergen. De badkamer was ruim. Opvallend dat verder alles op de badkamer was. Koelkast, koffiezetapparaat, kofferrek, kledingkast en kluisje. De airco werkte goed. Dagelijks schone handdoeken maar verder werd er niet gepoetst in de 4 dagen dat wij er waren. Prullenbakken werden wel geleegd, shampoo aangevuld. De WIFI was op onze kamer zeer zwak. In het restaurant en bij de receptie werkte het beter. Het restaurant was goed. Ontbijt, lunch en diner, allemaal lekker. Tussen 5 en 6 uur een gratis cocktail en een hapje, heel gastvrij. Op het strand waren voldoende bedjes met parasol, enkel voor gasten van het hotel. Bij de receptie kon je een badlaken halen. Super zandstrand, helder water, heerlijke zee en snorkelen voor de deur. Kan echt niet beter. Bij de receptie kun je ook trips boeken maar wij hebben daar geen gebruik van gemaakt. Wel hebben we ons laten masseren in de spa. De twee Thaise dames deden dat geweldig! Verder is het een gezellige baai waar ook 's avonds wat te doen is. Leuke strandtentjes en een paar kleine winkeltjes. En verder is er aandacht om het strand schoon te houden en het koraal te beschermen.
Wij hebben bij Bubu een heerlijk verblijf gehad. Prijs kwaliteit is niet helemaal in orde, is echt te duur. Maar je betaalt ook voor de locatie. Ondanks de prijs zouden we dit hotel zeker aanraden.

Beoordeeld op 4 augustus 2019

Welkom:
De verwelkoming is hartelijk, de verfrissende cocktail die je krijgt bij aankomst is heerlijk en deugddoend.
Kamer:
Wij hadden de honeymoon room geboekt en die viel dan weer wat tegen. Een kleine kamer, niets anders dan de standaard kamer met zicht op zee, wel (zoals het hoort) de handdoeken gevouwen in de 'verliefde zwanen'. Daarbij hadden we ook een fles wijn, maar gezien de minibar stuk was konden we hier niet van genieten. Na 3 keer vragen aan de receptie werd de minibar eindelijk hersteld en hebben we dan op onze laatste avond alsnog kunnen van 'genieten'. Ook zat er een dode hagedis tussen een verse handdoek, weinig aangenaam om dit tegen te komen.
Restaurant:
Telkens heerlijk gegeten in de beide restaurants 'Suntai' en 'World Cafe'. Zeer vriendelijk personeel en vers lekker eten. Vaak wel lang wachten op het eten, maar gezien de locatie aan het strand hoeft dit geen probleem te zijn.
Strand:
Voldoende stoeltjes en elke dag verse strandhanddoeken beschikbaar, de verse (gratis!) cocktail en hapje tussen 17 en 18u is een fantastisch initiatief van het resort.

Al bij al een leuk verblijf gehad, doch werden niet alle verwachtingen ingelost.

Beoordeeld op 3 augustus 2019

Je wordt met de ferryboot van het hotel naar het eiland gebracht. Bij aankomst wordt je een cocktail aangeboden. We hadden 2 kamers geboekt voor 4 personen maar er werd ons slechts 1 kamer voor 4 personen aangeboden. Onmiddellijk werd dit recht gezet en hebben we een tweede kamer bijgekregen. De kamers zijn netjes, Enkel de geur en het lawaai van de keuken en het lawaai van de airco aan de achterkant van het gebouw is storend. Mooi en lekker restaurant. Wel niet goedkoop. Vriendelijke bediening. Om 17u werd dagelijks een gratis cocktail met aperitiefhapje op het strand aangeboden. Ook dagelijks propere badhanddoeken af te halen. De snorkeltocht met de boot naar 3 prachtige locaties was de moeite waard. We hebben mooie koralen, vissen, haaien en waterschildpadden gespot onder professionele begeleiding.

Beoordeeld op 14 april 2019 via mobiele applicatie

Een leuk hotel op een gezellig strand. Kamer zijn schoon en netjes. Kamer verassend ingedeeld. Via de badkamer naar slaapgedeelte. Fijn balkon. Zijn bezig met renovatie, maar hebben we geen last van gehad. Persoon erg vriendelijk. Zee kindvriendelijk en links acher de pier prima snorkelen. Eten is lekker en je kunt ook bij Bubu villa's terecht en rekening op de kamer zetten.

Datum van verblijf: april 2019