TripAdvisor

Keukens: Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
11 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ook al wisten we dat Pizza’s in Vietnam niet hetzelfde smaken als in Nederland zijn we na het lezen van diverse positieve berichten toch naar David Pizzeria gegaan. Het restaurant ziet er mooi uit, hangt een prima sfeer, bediening is snel en er is een uitgebreide kaart. We bestelden beide een medium pizza met onder andere Spinazie erop. Qua formaat was dit genoeg en vergelijkbaar met de pizza’s in Nederland. Helaas was de smaak van de pizza flauw, er zat weinig smaak aan terwijl de pizza er wel goed uit zag. Eigenlijk proefde we weinig van de ingredienten die er op zaten, zelfs de knoflook nauwelijks. Qua prijs betaalde we voor een medium pizza 179.000 dong, ongeveer €7,-. Best aan de prijs voor een oizza in Vietnam, vergeleken met de rest van het eten.

Datum van bezoek: april 2019

26 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele goede pizza en Italiaanse gerechten. De pizza was van de kwaliteit zoals in Toscane. Verwacht geen lokale culinaire hoogstandjes maar zoek je Italiaans dan is het zeer goed.

Datum van bezoek: november 2017
27 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ligging vlak aan zee, ambiance relaxt en een beetje Italiaans, het eten is prima en het prijsniveau rond de €10 pp.
Enige minpunt is bediening welke amateuristisch is. Je krijgt maar 1 keer bestek en de borden van het voorgerecht blijven zelfs als het hoofdgerecht komt nog steeds gewoon voor je neus staan. Men serveert je pizza gewoon midden op tafel en dan moet je de vuile borden zelf maar wegzetten / omruilen hahaha... peper en zout en olie en azijn ook niet op tafel gezet.
Tip: bestel eerst alleen je voorgerecht als je niet alles in een keer op je tafel gekletterd wil krijgen.

Datum van bezoek: maart 2017
29 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten is zeer goed. Gezellige atmosfeer. Wat wil je meer. Tevens is het zeer betaalbaar. Zeer aan te raden.

Datum van bezoek: december 2016
26 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vonden dit restaurant via tripadvisor
Gezellige westerse sfeer
Pizza's geweldig houtskool
Ravioli bolognese ook heerlijk
Waren voor ravioli/ pizza water en bier 16 euro afgerond incl tip

Datum van bezoek: januari 2016

Reizigers die David Pizzeria bekeken, bekeken ook

Vung Tau, Ba Ria-Vung Tau Province

In David Pizzeria geweest? Deel je ervaringen!