TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 6 augustus 2018 via mobiele applicatie

Mooie hutten in een prachtige tuin aan de rivier, mooi zwembad, schoon en heel gastvrij. Aan het eind van de drukke walking street maar in deze tijd vh jaar geen last van geluidsoverlast, alleen maar gemak want overal dichtbij ( bus, brommerverhuur etc...)

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 23 november 2017 via mobiele applicatie

We hadden bij Rim Pai Cottage een bungalow op palen aan de rivier. Een prachtig plekje midden in Pai! We liepen de poort van mooie complex uit en waren middenin het dorp. Ons ‘huisje’ aan de rivier was heerlijk, een mooi overdekt terras, lekker bed en prima douche, meer hoeft het niet te zijn: perfect!! De tuin is prachtig en de eigenaar Eddy en zijn personeel heel lief! Beslist een plek om terug te komen

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 14 december 2016 via mobiele applicatie

Voor iedereen aan te raden en echt waar voor je geld. Aan de straat van de avondmarkt maar toch erg relaxed. Het personeel is super lief en helpt je graag! Zeker een hotel om dat voor iedereen aan te raden is

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 3 december 2016

Wij hebben 2 nachten hier verbleven. We hadden een prachtige cottage aan de rivier. Heerlijk zwembad. Mooi uitzicht. Lekkere koffie. Super locatie in het centrum.
Lieve en behulpzaam personeel en eigenaar.
Onze dochters en wijzelf hebben het super gehad. Als we hadden geweten dat het zo fijn zou zijn , waren we zeker langer gebleven.
Wij komen zeker voor langere tijd terug.

Kamertip: Room on the river
Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 20 oktober 2016 via mobiele applicatie

Wij reden de mae hong son loop. Pai is een leuke backpackbestemming. Rim Pai Cottage ligt midden in dorp aan een van de drukke dorpsstraten. In de tuin staan verschillende cottages. Huisjes met een veranda op palen. Wij sliepen in een huisje aan de dorpsstraat dus je hoort s avonds wel wat muziek (met kinderen ga je eerder naar bed dan de gemiddelde backpacker). De familie kamer heeft twee grote bedden naast elkaar. Allemaal prima. Fijnste was dat er sinds twee weken een zwembad was. Erg mooi en heerlijk. Aan de rivier met mooi uitzicht en fijne bedjes.

Datum van verblijf: augustus 2016