TripAdvisor
Zoeken
Vandaag geopend: 11:00 - 22:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Super 2 daagse ervaring

Met pai adventures een tocht gedaan van 2 dagen. Dag 1 een pittige maar leuke wandeling gehad! Diep ... meer lezen

Beoordeeld op 6 augustus 2019
Lisautrecht1
via mobiele applicatie
Fantastisch

Wij deden de tour nummer 1, waarbij je naar een bergdorp gaat, een uitzichtpunt en naar een ... meer lezen

Beoordeeld op 16 december 2018
jetvog
Leiden, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 128 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Pai
vanaf 254,01 US$
vanaf 542,62 US$
vanaf 46,54 US$
vanaf 1.017,41 US$
Beoordeeld op 3 september 2017 via mobiele applicatie

Wij waren die dag, inclusief de instructeur, met zn drieën. Het raften was echt een geweldige ervaring! Ik zou dit iedereen aanraden als je in Pai bent. Zeker in het regenseizoen. Dan is het water hoger en dus wat ruiger:) we hebben 45 km geraft over de rivier en dit was erg goed te doen. Je gaat mee met de stroming van de rivier. Dit was onze eerste keer en we zijn er niet uitgevallen:) Lunch inbegrepen, was heerlijk! En instructeur John was een leuke instructeur. Ook de eigenaar van Pai adventures is enorm aardig. Echt een top dag!

Datum van activiteit: september 2017
Pai-Adventures, Owner van Pai Adventures, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2017

Thank you for choosing Pai Adventures! We are so glad you had a good time. Thank you for taking the time to give us a review. We hope to see you again!

Beoordeeld op 22 juli 2017

Wij hebben genoten van onze 2 dagen raften. Onder deskundige begeleiding van John en Tiger gingen we (gezin met 2 kids13 en 14 jaar en nog een Koppel) met 2 boten de rivier af. Ondanks dat het waterpeil nog niet zo hoog was waren er toch voldoende leuke rapids. Heerlijk gegeten onderweg, lekker mee zwemmen, warm waterbronnen etc.
Op de overnachtingsplek werd alles door de begeleiders geregeld, van inrichten van de slaapplek tot het ontbijt. Het is heel basic, maar hierdoor een hele ervaring.
De terugweg in de auto naar pai is even afzien aan het einde van de 2e dag, maar door de hartelijke ontvangst in het bureau zakte de vermoeidheid snel weer. Dank voor alle goede zorgen.

Datum van activiteit: juli 2017
Pai-Adventures, Owner van Pai Adventures, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2017

Thank you for rafting with us for 2 days and thank you for taking the time to give us a review. We are glad you enjoyed your adventure! We hope to see you again!

Beoordeeld op 9 oktober 2016 via mobiele applicatie

Onwijs leuke dag gehad. 1 dag rafting geboekt. Voordat we in Pai aankwamen al fijn telefonisch en mail contact gehad met de "nieuwe" eigenaren die het bedrijf vanaf komend jaar volledig over nemen. Reactie via de mail was binnen een paar uur. Bij aankomt in Pai zijn we meteen bij het kantoor langs gegaan en onze trip geboekt. Voor de ingang staat een groot bord met daarop het aantal deelnemers voor alles tours van de volgende dag, erg handig en zo kan je meteen zien hoe groot de groep is. Het kantoor is tot half 10 savonds open en je kan tot die tijd nog boeken voor de volgende dag.

Over de Tour zelf:
De rit naar de startplaats is redelijk lang 1,5 uur en terug 2 uur als je terug gaat naar Pai. Het uitzicht is fantastisch! Als je snel wagenziek wordt kan je het beste niet achter in het open gedeelte van de auto zitten maar voorin bij de chauffeur gaan zitten.

Het raften kan er met name na de lunch ruig aan toe gaan en wij zijn meerdere malen over boord geslagen. Als je van een beetje actie houdt is dit dus echt een aanrader!

Tijdens het raften maak je 3 stops, 1 keer voor lunch en bij de hotmud. Je ziet daar het water gewoon koken, erg gaaf om te zien. Als je wil kan je je in laten smeren met de hete klei. De 2de stop is bij een klif waar je vanaf kan springen, als je het durft zeker een aanrader.

Ik beveel deze Tour zeker aan als je van een Beetje actie houdt. :-)

Datum van activiteit: oktober 2016
Pai-Adventures, Owner van Pai Adventures, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2016

Koen,
Thank you for choosing Pai Adventures. Pleased to hear you had a great day rafting. We really appreciate you taking the time to write such a generous review! We hope to see you again!

Beoordeeld op 8 september 2016 via mobiele applicatie

Vandaag met "Jacko" als gids een 1 daagse rafting trip gedaan. Wat een avontuur. Super begeleiding en een mooie opbouw. In de ochtend rustige rapids. S'middags t echte werk. Cool. "Jacko" wist precies wat hij deed. En menig maal maneuvreerde hij de boot zo dat er minimaal 1 persoon overboord sloeg. Op t einde van de dag lukte het met niet meer zo makkelijk.
Ook het ontbijt en lunch zijn goed verzorgt. Zorg voor wat droge spullen op de terugweg. Dit is echt een aanrader. Wel intensief.

Datum van activiteit: september 2016
Pai-Adventures, Owner van Pai Adventures, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2016

Thank you for giving us such a fantastic review. We are glad you had fun. I will personally thank Jako for a job well done. We hope to see you again!

Beoordeeld op 7 augustus 2016 via mobiele applicatie

Ik ben samen met mijn 12jarige zoon een dag gaan white water raften en we deden een dag jungletrekking.
Rafting was helemaal te gek. Zorg dat je GOD als gids hebt en je zal geen spijt krijgen. Super goed Engels sprekende Thaise gids, leuke gast (hij is ook het hoofd van zijn dorp). Regenseizoen het water stond hoog. We waren met 4 rafts en wij zaten in de all Dutch boat en gewonnen natuurlijk. Als je crazy wilt go with GOD. Goeie instructie compleet veilig, spannend & zeker avontuurlijk. De hele dag op de rivier door de adembenemend mooie jungle.
De jungletrek was zwaar voor een ouwe man van 50, maar toch te doen en voldaan als je het gehaald hebt.
In het begin leek het saai tot dat je in de bambooforest aankomt, Super.

Voor de filmfreaks: dit is de jungle waar in 1972 de 1e ltaliaanse kannibalenfilm: "Man from deep River" is opgenomen van Umberto Lenzi met lvan Rassimov & Me Me Lai.
Ed is da Man, 26 jaar ervaring in dit gebied met rafting & jungletrekking.

Datum van activiteit: augustus 2016
Pai-Adventures, Owner van Pai Adventures, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2016

Thank you for choosing Pai Adventures and for such a great review. We hope to see you again!