TripAdvisor

Meer info
vanaf 1.018,50 US$
Meer info
Beoordeeld op 2 januari 2018

Mooi stukje natuur. Je kan er leuk wandelen. Wij waren er met 2 kleine kinderen (4 & 2) in draagzakken. We dachten de 'begaanbare' route te lopen, maar die is er niet echt geloof ik. Er staat nergens iets aangeven dus wees wel voorzichtig. Laatste stukje was wel heel smal en stijl wat we liever niet te vaak doen. Maar terug lopen is ook zo wat :)

Datum van activiteit: december 2017
Beoordeeld op 9 december 2017 via mobiele applicatie

Mooie kloof waar je eenvoudig even kan stoppen. Wat ons inziens mis je niet heel veel als je er niet heen gaat. Een stukje over de smalle en gladde weggetjes lopen geeft beter zicht vinden wij. Wel is dit niet geheel zonder risico.

Datum van activiteit: december 2017
Beoordeeld op 3 december 2017 via mobiele applicatie

Erg mooi om gezien te hebben en leuk om een stuk door te lopen, maar wat een gekkenhuis tijdens zonsondergang... Gauw een paar kilometer verder gaan kijken, hier was mij te druk ;)

Beoordeeld op 30 november 2017 via mobiele applicatie

Fantastisch uitzicht, zeker een aanrader. Doe goede schoenen aan. Makkelijk te komen met de scooter.

Beoordeeld op 12 november 2017 via mobiele applicatie

De Pai Canyon is een mooi stukje natuur, maar niet bijzonder. Wij zijn er in de ochtend vroeg naartoe gelopen. Dit is een aanrader want we waren de enige. Dus dan is de natuur nog mooier en stiller, zodat je er volop van kan genieten. We zijn er in totaal een kwartiertje geweest en dit is ook zat. Zeker de moeite waard om langs te gaan maar geen must do.