Google
Meer info
vanaf 542,00 US$
Meer info
Beoordeeld op 24 oktober 2017 via mobiele applicatie

Een van de mooiste uitzichtpunten van Pai! Plus daarboven op een avontuurlijke wandeling. Wel goed opletten want het pad is smal!

Beoordeeld op 19 oktober 2017 via mobiele applicatie

Erg mooie, niet extreem grote canyon. Met scooter prima naar toe te rijden. Daar een erg mooi uitzicht en als je durft kan je er ook nog rond lopen!

Beoordeeld op 13 oktober 2017 via mobiele applicatie

Prima plek om een leuke foto te maken en van het uitzicht te genieten. Indien je teen hoogtevrees hebt zeker een stukje "wandelen" over smalle onverharde paadjes. Doe wel schoenen aan ipv slippers/sandalen.

Bij de parkeerplaats prima koffietentje.

Have fun!

Beoordeeld op 19 september 2017 via mobiele applicatie

Een prachtig uitzicht heb je hier. Alleen durfden wij het niet aan om een verre wandeling te maken; het zag er best wel gevaarlijk uit.

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 18 september 2017 via mobiele applicatie

Met de scooter richting canyon. Makkelijk te bereiken. Prachtige uitzichten. De tocht hebben we niet gedaan wegens te heet en het zag er ook allemaal een beetje gevaarlijk uit.

Datum van activiteit: september 2017