TripAdvisor

Meer info
vanaf 1.019,29 US$
Meer info
Beoordeeld op 19 september 2017 via mobiele applicatie

Een prachtig uitzicht heb je hier. Alleen durfden wij het niet aan om een verre wandeling te maken; het zag er best wel gevaarlijk uit.

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 18 september 2017 via mobiele applicatie

Met de scooter richting canyon. Makkelijk te bereiken. Prachtige uitzichten. De tocht hebben we niet gedaan wegens te heet en het zag er ook allemaal een beetje gevaarlijk uit.

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 20 augustus 2017 via mobiele applicatie

Het is er mooi en je kunt er over de smalle paadjes wandelen als je geen last hebt van hoogtevrees. Wij waren er met de sunset, alleen was het bewolkt dus niets gezien. Het is de moeite waard om even langs te gaan! Bovendien kost het je niets.

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 19 augustus 2017

De Pai Canyon is prima bereikbaar met de scooter, het is een korte trap omhoog naar de canyon. Het uitzicht is adembenemend!

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 17 augustus 2017 via mobiele applicatie

Wij vonden dit een heel erg mooie plek, maar zijn zelf alleen een stuk 'rechtsom' gelopen omdat wij het andere pad met onze zoon (6) te gevaarlijk vonden. Toen wij hier weggingen kwamen er meerdere ambulances en politie aan. Achteraf bleek dat er dus een Nederlandse vrouw 6 meter naar beneden was gevallen, ze heeft het overleefd.
In Nederland kan dit (deze Canyon) echt niet, maar als je zelf goed je verstand gebruikt dan geeft het in ieder geval een heel mooi uitzicht!

Datum van activiteit: augustus 2017