Vandaag geopend: 08:00 - 10:00, 15:00 - 17:00

Beoordeeld op 26 mei 2016
juliav311
Lees alle 150 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Pai
vanaf 46,62 US$
vanaf 254,58 US$
vanaf 1.019,70 US$
vanaf 543,84 US$
Beoordeeld op 29 september 2018 via mobiele applicatie

Heb in februari 3 weken bij charn chai getraind en ben in september weer terug gekomen om te trainen! Fijne sfeer, goede trainers, voor elk niveau geschikt van beginners tot ver gevorderd. En dat alles voor een redelijke prijs! Zeker de moeite waard om minimaal een lesje mee te pakken!

Datum van activiteit: september 2018
Beoordeeld op 26 mei 2016

Ik heb hier ongeveer 2-3 maanden twee keer per week getraind, geweldige ervaring waar ik thuis zeker mee door wil gaan. Ik had nog nooit van mijn leven iets in de trant van boksen gedaan en was überhaupt niet ontzettend sportief, dus er ging een wereld voor me open. Toch heb ik in die 15-20 lessen echt progressie gemaakt! Als beginner krijg je goede begeleiding, ondanks dat er ook veel ervarener boksers rondlopen. Training wordt dus goed aangepast op iedereens niveau. De sfeer is top, de trainers zijn ontzettend leuk en grappig en leren goede technieken aan ondanks hun matige Engels (wat vaak grappige situaties oplevert overigens). Aanrader!

Datum van activiteit: mei 2016
Beoordeeld op 30 maart 2016 via mobiele applicatie

Vandaag een 1 op 1 sessie gehad bij deze gym. Super aardige trainer en legt alles goed uit. Zelf heb ik al ervaring met muay Thai, mocht je dit niet hebben dan ben je hier aan het goede adres. Alles wordt uitgelegd en voorgedaan. Aanrader dus!

Datum van activiteit: maart 2016
Beoordeeld op 6 februari 2016 via mobiele applicatie

Zeker een aanrader, heb in de ochtend lesje gevolgd en heb ervan genoten. Was een grote groep maar zijn genoeg mensen die je begeleiden. Voor iedereen is het te doen!! Zwaar maar gezellig :)

Datum van activiteit: februari 2016
Beoordeeld op 13 juni 2015

Of je nu wat meer gevorderd bent of net begint het is echt een leuke sportschool. De trainers zijn supervriendelijk en leren je goede technieken.

Datum van activiteit: juni 2015