Vandaag geopend: 08:00 - 10:00, 15:00 - 17:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Leerzaam en tof

We wilde graag 1 les meedoen, dit was geen probleem. Na een stevige warmingup word de basis ... meer lezen

Beoordeeld op 12 oktober 2018

Beoordeeld op 26 mei 2016
juliav311
Lees alle 150 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Pai
vanaf 46,01 US$
vanaf 252,82 US$
vanaf 1.012,64 US$
vanaf 540,07 US$
Beoordeeld op 26 mei 2016

Ik heb hier ongeveer 2-3 maanden twee keer per week getraind, geweldige ervaring waar ik thuis zeker mee door wil gaan. Ik had nog nooit van mijn leven iets in de trant van boksen gedaan en was überhaupt niet ontzettend sportief, dus er ging een wereld voor me open. Toch heb ik in die 15-20 lessen echt progressie gemaakt! Als beginner krijg je goede begeleiding, ondanks dat er ook veel ervarener boksers rondlopen. Training wordt dus goed aangepast op iedereens niveau. De sfeer is top, de trainers zijn ontzettend leuk en grappig en leren goede technieken aan ondanks hun matige Engels (wat vaak grappige situaties oplevert overigens). Aanrader!

Datum van activiteit: mei 2016
Beoordeeld op 30 maart 2016 via mobiele applicatie

Vandaag een 1 op 1 sessie gehad bij deze gym. Super aardige trainer en legt alles goed uit. Zelf heb ik al ervaring met muay Thai, mocht je dit niet hebben dan ben je hier aan het goede adres. Alles wordt uitgelegd en voorgedaan. Aanrader dus!

Datum van activiteit: maart 2016
Beoordeeld op 6 februari 2016 via mobiele applicatie

Zeker een aanrader, heb in de ochtend lesje gevolgd en heb ervan genoten. Was een grote groep maar zijn genoeg mensen die je begeleiden. Voor iedereen is het te doen!! Zwaar maar gezellig :)

Datum van activiteit: februari 2016
Beoordeeld op 13 juni 2015

Of je nu wat meer gevorderd bent of net begint het is echt een leuke sportschool. De trainers zijn supervriendelijk en leren je goede technieken.

Datum van activiteit: juni 2015
Beoordeeld op 2 juni 2015

Tweede keer dat ik hier kom voor een maand om te trainen. Ik heb op veel verschillende plekker getraind in Thailand maar dit als de beste gym ervaren. Trainers werken hard en letten heel goed op techniek, trainers zijn super open, grappig en ondanks het gebrekkige engels van sommige kunnen ze alles heel goed uitleggen. Lessen bestaan uit hardlopen, touwtje springen, schaduwboksen, sparren, clinchen, zaktraining, buikspieren, stretchen, een op een training met de trainers en er staan een aantal fitness apparaten mocht je zelf willen trainen. De eigenaar is een oud kampioen muay thai bokser en is heel gepassioneerd, hij zorg ervoor dat je iedereen ten alle tijden meetraint en doe je dat niet dan geeft die je speels een tik met zijn stok.
Na de training is er een mogelijkheid om daar ook te eten, typisch Thais eten wat echt super lekker is!!
De algemene sfeer hier is heel relax en fijn, echt een plek waar je graag terugkomt, veel leert en hard traint! Ik kom zeker weer terug volgend jaar!

Datum van activiteit: juni 2015