Vandaag geopend: 08:00 - 10:00, 15:00 - 17:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Leerzaam en tof

We wilde graag 1 les meedoen, dit was geen probleem. Na een stevige warmingup word de basis ... meer lezen

Beoordeeld op 12 oktober 2018
pauliveld
Groningen, Nederland
via mobiele applicatie
Best muay thai gym

Heb in februari 3 weken bij charn chai getraind en ben in september weer terug gekomen om te ... meer lezen

Beoordeeld op 29 september 2018
Maaike v
via mobiele applicatie
Lees alle 150 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Pai
vanaf 46,33 US$
vanaf 253,57 US$
vanaf 1.015,62 US$
vanaf 541,66 US$
Beoordeeld op 30 maart 2016 via mobiele applicatie

Vandaag een 1 op 1 sessie gehad bij deze gym. Super aardige trainer en legt alles goed uit. Zelf heb ik al ervaring met muay Thai, mocht je dit niet hebben dan ben je hier aan het goede adres. Alles wordt uitgelegd en voorgedaan. Aanrader dus!

Datum van activiteit: maart 2016
Beoordeeld op 6 februari 2016 via mobiele applicatie

Zeker een aanrader, heb in de ochtend lesje gevolgd en heb ervan genoten. Was een grote groep maar zijn genoeg mensen die je begeleiden. Voor iedereen is het te doen!! Zwaar maar gezellig :)

Datum van activiteit: februari 2016
Beoordeeld op 13 juni 2015

Of je nu wat meer gevorderd bent of net begint het is echt een leuke sportschool. De trainers zijn supervriendelijk en leren je goede technieken.

Datum van activiteit: juni 2015
Beoordeeld op 2 juni 2015

Tweede keer dat ik hier kom voor een maand om te trainen. Ik heb op veel verschillende plekker getraind in Thailand maar dit als de beste gym ervaren. Trainers werken hard en letten heel goed op techniek, trainers zijn super open, grappig en ondanks het gebrekkige engels van sommige kunnen ze alles heel goed uitleggen. Lessen bestaan uit hardlopen, touwtje springen, schaduwboksen, sparren, clinchen, zaktraining, buikspieren, stretchen, een op een training met de trainers en er staan een aantal fitness apparaten mocht je zelf willen trainen. De eigenaar is een oud kampioen muay thai bokser en is heel gepassioneerd, hij zorg ervoor dat je iedereen ten alle tijden meetraint en doe je dat niet dan geeft die je speels een tik met zijn stok.
Na de training is er een mogelijkheid om daar ook te eten, typisch Thais eten wat echt super lekker is!!
De algemene sfeer hier is heel relax en fijn, echt een plek waar je graag terugkomt, veel leert en hard traint! Ik kom zeker weer terug volgend jaar!

Datum van activiteit: juni 2015
Beoordeeld op 4 december 2014

Inmiddels voor de 2e keer in Pai en net zo vaak de gym bezocht van Sensei Bee. Samen met zijn broer, vader en (ik geloof) 7/8 trainers, waarvan sommige leven op het kamp, hebben ze een top gym! Buiten de aanwezige kwaliteiten om je een thai bokser te maken, weten ze dit dusdanig over te brengen dat je het gaat oppikken en er plezier in krijgt. Persoonlijk train ik veel met Turbo, maar elke trainer is bereid om alles uit je te halen. Commercieel is het nog niet zo geoptimaliseerd als bijvoorbeeld gyms in Phuket, wat naar mijn mening alleen maar een voordeel is!! Ik kan het iedereen aanraden hier een bezoekje te nemen, of gewoon een maand of langer full time 2x per dag te trainen. Oja, het eten na afloop is erg gezond, lekker en precies wat je lichaam wil na zo'n inspanning. Fruitshake en Protein shake ook aanwezig

Datum van activiteit: november 2014