Vandaag geopend: 08:00 - 20:00

22 beoordelingen
vanaf 48,27 US$
vanaf 59,61 US$
Beoordeeld op 26 februari 2020

Heb genoten van het eiland !maar vooral van het duiken met divemaster ivar ...... ga je naar Thailand en wil je een duikcursus vraag dan ZEKER naar ivar IVAR fantastische gast

Beoordeeld op 26 februari 2020

Top gedoken met ivar en james. Erg veel geleerd. Onder andere dat het niet uitmaakt of je valsspeelt of niet, zolang je maar wint

Beoordeeld op 26 februari 2020

Wat een geweldige ervaring heeft Ivar Briedé mij bezorgd. Hij is een hele goede instructeur samen met James! Ga zo door!

Beoordeeld op 26 februari 2020

Ivar Briede is de beste diver die ik heb meegemaakt. Het was een eer om met hem te duiken. Net zoals met de instructeur James.

Beoordeeld op 17 september 2019 via mobiele applicatie

Zeer rustig en mooi gelegen. Prima verzorgd en onderhouden. Prachtige tuin en mooie kamers. Zeer vriendelijk personeel.

Datum van activiteit: september 2019
CoralGrandDivers, dive operations van Coral Grand Divers, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2019

Thank you for your nice review.
Visit us again in the future .

Coral Grand Divers