Beoordeeld op 19 augustus 2019 via mobiele applicatie

Mooi aangelegd resort met een prachtig uitzicht op Tanote Bay vanaf de bar / het infinity zwembad.
Vanuit je villa loop je zo omlaag naar het strand, meerdere opties om lekker te eten & de zee is waanzinnig; veel koraal en dus veel te zien.

Personeel is ontzetten aardig en behulpzaam met zaken regelen. Massage doen ter plaatse is een aanrader

Datum van verblijf: augustus 2019
tanotevilla, Operation van Tanote Villa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2019

Dear Valued Guest,
First of all we thank you for choosing Tanote Villa Resort to stay, and we also say thank you for your positive response. We promise to you that we do our best to make our services be better and better.

Thank you very much, and we are hoping that we will see you again here.

Tanote Villa Resort

Beoordeeld op 8 augustus 2019 via mobiele applicatie

Tanote Villa is een mooi hotel met een hoofdgebouw en huisjes die tegen de berg aan zijn gebouwd. Het heeft 2 zwembaden waarvan er 1 dicht was tijdens ons verblijf ivm onderhoud. Het andere zwembad had een mooi terras met fantastisch uitzicht over Tanote Bay. In vergelijk met andere accomodaties op Koh Tao vonden we Tanote Villa erg duur; we moesten een bed bijplaatsen voor 800 bath terwijl andere accomodaties dat zonder gedoe gratis deden. Restaurant is ook duur. Je kunt naar de baai lopen -dat is 8 minuten naar beneden en 10 minuten omhoog (pittige klim, zeker na een paar Tiger pilsjes...) Personeel is vriendelijk, maar erg formeel. Zeker niet onze favoriet op Koh Tao. (Montalay even verderop is betere keuze, helaas konden we daar niet blijven)

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 28 juli 2018 via mobiele applicatie

Na een intensieve rondreis, onze vakantie geëindigd op Koh Tao en beland bij dit hotel!
Prachtige, rustige locatie met een geweldig uitzicht op de baai! Als je vroeg boekt vraag dan sowieso om zeezicht, anders kijk je tegen een berg vanuit je kamer!
Bij het strand kan je ook nog eens heel leuk snorkelen(de meeste baaitjes wel gezien)maar in tanote bay kan je je hart ophalen!
Enige nadeel is dat een taxi naar de bewoonde wereld een standaard prijs is van 500 THB die wordt geregeld door het hotel. En wanneer het rustig is in het hotel het balie personeel zelf wel even rijdt voor dezelfde prijs???(niet onderhandelbaar trouwens)

Het ontbijt is goed voor elkaar (kan iets uitgebreider, maar wat er is is goed)
Kamers zijn schoon en vriendelijk personeel.

Kortom: zeer fijn verblijf gehad en we hadden toen we naar onze volgende locatie op het eiland gingen meteen weer heimwee terug!

Datum van verblijf: juli 2018
Tanote Villa Hi... T, Front Office van Tanote Villa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2018

Geachte gast,
De warmste groeten van Tanote Villa Hill.
We danken u voor uw verblijf hier, we beloven dat onze dienstverlening steeds beter en beter zal worden.

Beste wensen.

Tanote Villa Hill Family

Beoordeeld op 1 augustus 2016 via mobiele applicatie

Het hotel ligt aan een zeer mooie baai en goed strand, kleine afdaling van de berg vereist. Beneden zijn ook prima restaurantjes en kan er goed gesnorkeld worden. De ligging in heuvels en het uitzicht vanuit het restaurant tijdens ontbijt is prachtig. De service is matig en weinig vriendelijk, vooral de receptie wordt bemand personeel dat liever geen vragen krijgt en zeer onaardig overkomt. De kamers zijn prima maar worden slecht schoon gemaakt, ook na meerdere keren vragen. In de ochtend wordt tijdens je vakantie wakker gemaakt door de blaffende hond van het hotel, ook niet prettig meerdere dagen op een rij. Gelukkig maakt de omgeving veel goed.

De rit naar het hotel geeft je wel het gevoel dat je weg bent, eigenlijk alleen met auto goed te bereiken.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 29 september 2015 via mobiele applicatie

Inderdaad een prachtig resort met indrukwekkend uitzicht. Heel romantisch gelegen. Alleen jammer dat t enorm afgelegen is,je er zonder jeep ofzo niet kan komen,t strand een hele afdaling is(daardoor ook een hele klim). Er gaat op vaste tijden 2 X per dag een shuttle naar beneden en boven dus je ben ietwat geïsoleerd.

Datum van verblijf: september 2015