2 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 185
TravelocityUS$ 185
Trip.comUS$ 149
Beoordeeld op 16 juli 2022

Dit hotel is zijn 4 sterren zeker niet waard.

Toen we toekwamen, bleek er een probleem met onze boeking waardoor onze betaalde kamer niet beschikbaar was. We moesten noodgedwongen overnachten in een ‘seaview balcony’, ookal was ons verblijf betaalt. Het hotel en de boekingswebsite gaven mekaar de schuld van dit ‘misverstand’ waar wij uiteindelijk de pineut van zijn geworden.

De kamers zijn zeer vuil, niet modern en laten de wensen over. De lakens zitten vol vlekken, de douche lijkt in geen maanden gekuist te zijn en is ook zeer klein. Wanneer wij gingen klagen bij de receptie, sprak men onvoldoende Engels en werd er geen oplossing geboden; het was ofwel blijven ofwel vertrekken. Een andere verblijfplaats zoeken is geen evidentie als dit ‘s avonds voorvalt en je je geld niet terugkrijgt, dus besloten we te blijven in de hoop een betere kamer te krijgen. Mijn vriendin en ik kregen het gevoel dat de receptioniste ons uitlachte en zelfs met haar collega’s roddelde over ons.

Doorheen het hele resort hangt een vieze geur, wat ergens wel normaal is als het personeel temidden van de lunch vuilniszakken sorteert/rondzeult waar je als gast op zit te kijken. Het strand is niet proper (glasscherven op verschillende plaatsen) en ook het zwembad is niet onderhouden (bladeren en mos + maar circa 15 ligbedjes voor zo’n hotel).

Het enige restaurant in het hotel is duur en niet lekker. De helft van de kaart is niet beschikbaar, waardoor je de keuze hebt tussen vettige gerechten zoals nuggets en frieten. Ook laat het ontbijt de wensen over, de mieren zitten letterlijk in de confituurpotten! Er ontbreekt verse charcuterie, brood, eventueel een klein croissantje… Ze laten je zelfs bijbetalen voor een koffie als je deze niet zelf neemt (lees: ik wist niet dat deze werd aangeboden in een vuile thermos met servies dat al 30 jaar meegaat)

Ik snap niet dat wij zoveel geld betalen om dan uiteindelijk in een vuil, ononderhouden en onvriendelijk hotel terecht te komen. Ik raad niemand dit hotel aan, een schande dat dit nog voorvalt in 2022! Ons zien ze zeker niet meer terug.

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 12 augustus 2020

In april 2019 geweest. Een mooi hotel aan een geweldig strand ''Shark Bay''. Veel gesnorkeld en zeeschildpadden en een groep zwartpunt rifhaaien gespot. Heel bijzonder. Het is een rustig hotel waar verder niet veel te doen is. Er zijn 2 zwembaden aanwezig. 1 bij het strand en 1 op de berg die via een paar trappen te bereiken is. Niet geschikt voor invaliden!
Ook is het hotel niet lopend te bereiken, je moet met een shuttel gebracht worden naar het centrum.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 20 augustus 2019 via mobiele applicatie

De ontvangst in de haven is erg goed geregeld, je kunt in een koele ruimte in checken en wachten op de shuttle naar het resort en je krijgt een drankje aangeboden.

Het resort ziet er prachtig uit, fantastisch geleden aan Shark Bay. Beetje afgelegen, maar het hotel heeft een gratis shuttle service naar de pier. Het ontbijt is zeer uitgebreid en erg lekker! Diner is ook erg lekker en je zit er mooi aan het strand.

Wij hadden de Hide away villa, nr 116. Op zich een mooie kamer, kan wel wat onderhoud gebruiken. Bed ligt echt heerlijk.

Het personeel is fantastisch, super vriendelijk en behulpzaam. Zeker toen mijn man een ongeluk heeft gekregen op het eiland stonden ze altijd voor ons klaar om ons te helpen. De medewerkers Chai, Zay en Alan waren echt geweldig en hebben ons enorm goed geholpen toen we het nodig hadden. We konden zelf niet veel, omdat ik 6 maanden zwanger ben en mijn man dus niet meer kon lopen.. Maar ze hielpen met onze bagage, brachten mijn man in de rolstoel naar het ontbijt en diner, hielpen ons met het inchecken voor de boot, terwijl wij bij het ziekenhuis waren. Helaas konden we Chai niet meer bedanken omdat we de boot op moesten, maar echt ontzettend bedankt voor alle hulp!!!

Datum van verblijf: augustus 2019
Haadtien-Sale, Sales Manager van Haadtien Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2019

Dear Evelienv87,

We thank you for taking the time to write us such wonderful comments about your recent stay with us and thanks for posting a 5-Star review of your stay! We appreciate your kind words about our fantastic staff!

we are so happy to hear that you enjoyed your stay and you were able to unwind at our nice room and our restaurant and It pleases us to know that you were a recipient of the outstanding service performed daily by members of our team. Chai, Zay and Alan are great examples of what we strive to deliver daily to our valued guests.

We look forward to having a chance to welcome you back in the future.

Beoordeeld op 8 augustus 2019 via mobiele applicatie

We hebben hier tijdens onze vakantie op Ko Tao meerdere keren gegeten. Heerlijk eten in een mooie setting. Gelegen aan een van de mooiste stranden van het eiland. Volgende keer zou ik zeker ook voor het resort kiezen!

Datum van verblijf: augustus 2019
HTManagementTeam, Assistant Director of Sales van Haadtien Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2019

Dear svermeer2018,

Many thanks for sharing your great feedback on TripAdvisor and gave us 5 stars rating.I am happy to hear that you enjoyed our most beautiful beaches with great food in our restaurant.

We hope to have the pleasure of welcoming you to our resort in nearest future.

Beoordeeld op 4 augustus 2019 via mobiele applicatie

We hebben met onze gezinnen heerlijk gegeten op mooie lounge plekken aan het strand. Goede Thaise gerechten die ze goed kunnen doseren in pittigheid. Ook westerse gerechten zijn verkrijgbaar. Hele vriendelijke en correcte bediening. Echt een aanrader om hier te eten. En ze hebben heerlijke wijn!

Datum van verblijf: augustus 2019
HTManagementTeam, Assistant Director of Sales van Haadtien Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2019

Dear 39basa,

Many thanks for sharing your great feedback on TripAdvisor and gave us 5 stars rating. I am happy to hear that you enjoyed our beautiful lounge with good food and delicious wine.

We hope we are able to welcome you back whenever you are in Koh Tao next!