Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuk, lekker en leerzaam.

Beoordeeld op 13 maart 2020
marielleM69
via mobiele applicatie
Thai cooking with Joy. Fantastische kookcursus met prachtig uitzicht.

Beoordeeld op 24 december 2019

vanaf 29,24 US$
vanaf 29,29 US$
vanaf 60,37 US$
Beoordeeld op 13 maart 2020 via mobiele applicatie

Vanmiddag de kookcursus bij Joy gehad. Heerlijk koken op het dakterras met schitterend uitzicht. Alles is prima voorbereid, met verse ingrediënten. Als je Thais wilt leren koken echt een aanrader. Joy spreekt erg goed Engels en heeft veel kennis van de oorsprong en het gebruik van de diverse specerijen. De recepten zijn later ook goed thuis te maken.

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 24 december 2019

Wij(mijn vriendin en ik) hebben een fantastische middag gehad met Joy. Wij wilde graag een leuke kookcursus volgen en die hebben we zeker gehad. We mochten zelf de gerechten kiezen(massaman curry, pad thai en spring rolls). Alle ingrediënten staan vers klaar maar moeten wel zelf verwerkt worden. Je maakt het gerecht dus volledig zelf, van snijden tot garneren, van vermalen tot bakken.

Joy is een hele aardige vrouw die erg goed Engels spreekt. Ze weet een hoop te vertellen over de ingrediënten, waar je ze voor gebruikt, hoe je ze het beste kan gebruiken en heeft eventueel alternatieven. De begeleiding was erg goed en het uitzicht fantastisch. Het is op een berg geleden, op de bovenste verdieping van een soort penthouse. Je kijkt zo over de groene palmbomen naar de prachtig blauwe zee.

Het eten was heerlijk, en wat we over hadden werd netjes ingepakt en mochten we meenemen.

Zeker een aanrader als je ontspannen Thais wilt leren koken met een prachtig uitzicht.

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 2 oktober 2018 via mobiele applicatie

We konden het adres niet vinden, maar we werden na een telefoontje opgepikt met de scooter door Por.
Por ontving ons gastvrij en heeft ons een leuke middag bezorgd. Er was even wat stress vanwege de waterpomp die kapot was. Het heeft voor ons verder geen problemen opgeleverd. Met veel enthousiasme heeft Por ons geleerd hoe je heerlijke Pad tai, gestoomde vis en loempia’s bereidt. Veel geleerd deze middag. Een absolute aanrader.
Rolf en Nathalie

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 21 augustus 2018 via mobiele applicatie

We hebben vandaag bij Joy een Thaise kookcursus gehad. Fantastische plek met een prachtig uitzicht. Maar waar het vooral om gaat is de enthousiasme die Joy uitstraalt. Samen met haar Tom Kha soep gemaakt. Een Pad Thai en een curry.
Echt een aanrader om te doen
Ga met een lege maag erheen. Dat hadden wij niet gedaan. Geen probleem we kregen allemaal mee naar huis. Joy bedankt.

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 4 februari 2018 via mobiele applicatie

Echt een super ervaring en Joy legt alles vol passie en enthousiasme uit, op het einde ga je de 3 gerechtjes opeten, leuk om thuis na te maken.

Datum van activiteit: januari 2018