Beoordeeld op 4 maart 2020

Ik deel niet gauw het predikaat vreselijk uit, maar dit was echt een verschrikkelijke, smerige en uitgeleefd hotel!

Ik heb uiteindelijk onder een handdoek moeten slapen omdat de lakens vol gaten en vlekken zaten. Helaas was ik hier pas laat achter gekomen.

Gelukkig had ik er maar een overnachting en heb ik het daarbij gelaten anders was ik weggegaan en had ik een ander hotel gezocht.

Ik hoop dat andere mensen door de meldingen hier gewaarschuwd zijn en dit hotel overslaan.

Kamertip: Niet doen! Verder zoeken en dit hotel overslaan!
Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 20 november 2019

Wij boekten dit resort om echt even weg te zijn van alle dagelijkse prikkels; het ligt net buiten de drukte van het stadje/centrum en de foto’s beloofden ons alles wat we wilden. Dat mag je ook best verwachten voor deze prijs. De villa’s zijn goed en schoon. Ligging is ook goed. Ontbijt van een acceptabel niveau. Maar de werkelijkheid momenteel is dat er pal aan het zwembad een grote verbouwing plaatsvindt met drilboren, klophamers en zaagmachines. Vreselijk! Zelfs in je villa dendert het door. En ze beginnen heel vroeg zo rond half zeven!- en gingen door tot vijf uur in de middag. Waar het ook was op het resort je ontkomt niet aan deze geluidsoverlast.
Het resort gaf aan dat iedereen het accepteerden en wij het dus ook maar moesten accepteren. Punt. Men reageerden een soort van boos op onze klacht, zondet enige vorm van empathie. Er was geen management aanwezig: die was voor een lange vakantie weg. Dat snap ik helemaal; ik wilde daar ook niet blijven.
Booking. com heeft onze klacht gelukkig fantastisch opgepakt: we voelden ons gehoord en begrepen en ze hebben het daarna geweldig opgelost. Veel dank daarom aan Booking.com!
Wil je dus rust op Phi Phi? Wil je netjes behandeld worden? Ga dan NIET naar dit resort!
Boeken visa Booking.com kunnen wij echter van harte aanbevelen!

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 17 november 2019

Wegwezen bij dit hotel. Je zit middenin een bouwplaats. Timmer-, zaag- en zelfs drilboor geluiden de hele dag. En zujn de bouwvakkers na 17:30 uur eindelijk weg dan hoor je de moskee regelmatig due híer vlak bijstaat. Tot rust komen hier staat in de omschrijving. Vergeet het maar, je ontvlucht gelijk het resort ivm de herrie die zelfs tot in je kamer doorklinkt!

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 18 maart 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel is geen sterren waardig! Wat een vieze smerige bedoeling! Kamers zijn niet schoon en allerlei zaken zijn kapot! Deluxe luxe bungalow geboekt maar dit mag je geen luxe noemen. De badkamer is gewoon open en stinkt. Wcbril zat helemaal los, de douchekop viel van de muur. Vervolgens verkast na een deluxe kamer, nt zo verschrikkelijk! Handdoeken en bedlinnen zitten de vlekken in. Badkamer is te goor om te douchen! 2 keer over geen water op de kamer. Ontbijt is ook veel op en personeel zit gewoon zelf te eten! Wanneer je het vraagt pakken ze met tegenzin wat je wilt hebben! Neee dit hotel gaat het niet redden!

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 18 november 2018 via mobiele applicatie

Erg mooi verblijf, strand en zwembad is prachtig. Het verblijf ligt net buiten de drukte en alles is goed te doen op loopafstand
Bovendien wat min punten:
Erg hard bed en het ontbijt is erg karig.
Inderdaad hoor je regelmatig wat bouw geluiden en de moskee.

Datum van verblijf: november 2018