“Zo’n leuk restaurant! ”

Geclassificeerd als nr. 40 van 490 Restaurants in Ko Lanta
Keukens: Frans, Italiaans
16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zo’n leuk restaurant!
We kwamen aan en we werden gelijk warm ontvangen. De pizza’s waren echt fantastisch. Beste pizza die ik tot nu toe gehad heb in Thailand! Voor 300 bath. Beetje prijzig, maar zeker worth it! Vooraf kregen we ook gratis mini knoflook broodjes en achteraf gratis watermeloen. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: maart 2020

6 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vooraf kregen we gratis heerlijke home made broodjes. De pizza’s waren heerlijk en als afsluiter kregen we een lekker stukje watermeloen. Handig om te weten is dat je in dit restaurant je schoenen uit moet. Vergeet daarom niet je schoenen uit te doen voordat je binnenstapt in dit geweldige restaurant.

Datum van bezoek: december 2019
toung yang h, Propriétaire van Le Colibri, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 december 2019

Thanks a lot For your visit And your rewiew.
Hope to see you again For a Nice pizza ...
Le Colibri

15 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na ontvangst, waarbij we onze schoenen uit moesten doen, werden we begeleid naar onze tafel. We hebben beiden gekozen voor het dagmenu, een grote pizza en gnocchi. Of schoon de eigenaren van origine Frans zijn dus niet echt typische Franse gerechten, maar verder overheerlijk. De prijs is vrij stevig voor Thaise begrippen maar de bediening maakte daarbij een hoop goed. We hebben heerlijk gegeten in ieder geval.

Datum van bezoek: november 2019
18 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De bodem was heerlijk knapperig, de smaak was echt zoals een italiaanse steenoven pizza hoort te smaken!! Zou hier zo weer naar terug gaan voor een pizza maar helaas vertrekken we alweer naar een ander eiland.

Gratis voorafje gekregen van knoflook en pizza broodjes. Dessert een mix van alle toetjes was ook top!

Datum van bezoek: oktober 2019
12 oktober 2019 beoordeeld

Vriendelijk ontvangen, prima service en een lekkere pizza. Je krijgt vooraf kleine bruschetta's en na lekker fruit. De pizza's zijn groot. Wij kregen helaas geen dessert meer op maar deze zagen er ook heel lekker uit! Aanrader voor eens iets anders..

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Le Colibri bekeken, bekeken ook

In Le Colibri geweest? Deel je ervaringen!