“Lunch, diner”

Keukens: Thais, Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf 2x wezen eten. 1x voor de lunch, 1x voor het diner. Maar wat een fantastische keuken! De Thaise gerechten zijn geweldig van smaak. Daar tegen over zijn de spare ribs zeker ook een aanrader.
De locatie ligt aan het strand. Het uitzicht is fantastisch. Vriendelijk personeel. Dus zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: maart 2020

24 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke massaman curry gegeten met een lekker koud biertje. Bediening is vriendelijk en de WiFi werkt goed, ook belangrijk.

Datum van bezoek: februari 2019
14 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van de goede reviews op TripAdvisor zijn wij hier gaan eten. Mooie locatie op het strand, aardig personeel, lekkere wijn, maar het eten viel heel erg tegen. De chicken parmigiana bleek te bestaan uit een kipschnitzel met daarop een plakje ham en een dikke laag goedkope gesmolten kaas. Dit had weinig met parmigiana te maken. De schnitzel van mijn partner was droog en bestond voornamelijk uit paneermeel. De frites die we er allebei bijkregen, waten bijzonder vet en slap. Toen we dit aangaven bij de bediening, was de enige reactie: 'sorry'. We hebben op Koh Lanta nergens zo slecht gegeten.

Datum van bezoek: januari 2017
14 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Relaxte muziek, lekkere stoelen en vriendelijk personeel. De Khao Soi was super lekker! Al met al een aanrader!

Datum van bezoek: november 2016
26 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier een aantal keren geweest en hebben heerlijk gegeten. Vooral de gele curry was erg lekker. Op de kaart staan ook veel westerse gerechten, zoals bij de meeste restaurantjes op het strand. De bediening was helaas niet altijd goed, maar het eten en de locatie op het strand maakt dat goed!

Datum van bezoek: januari 2016

Reizigers die Koala bar restaurant bekeken, bekeken ook

Ko Lanta, Provincie Krabi

In Koala bar restaurant geweest? Deel je ervaringen!