47 US$
Booking.com47 US$
FindHotel47 US$
Hotels.com39 US$
Beoordeeld op 3 oktober 2018

Prima guesthouse in zo'n drukke stad. Het ligt centraal maar toch niet midden in het gehorige deel dus weinig geluidsoverlast. Het bed slaapt prima, maar niet in alle kamers is douche warm en goed van straalkracht, de airco werkt wel prima. Het ontbijt is daarentegen prima, evenals de kamervoorzieningen en het personeel wil je overal mee helpen. Geen probleem om ook na uitchecken nog te komen douchen tegen een klein bedrag of om je ontbijt vroeger dan normaal te krijgen ivm een excursie.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 13 september 2018

Een warm ontvangst door de eigenaren met een heerlijk welkomstdrankje. De eigenaren geven veel leuke tips en zeer nuttige informatie over de omgeving en dingen die te doen zijn in de stad. De kamers zijn schoon en voorzien van airco. Helaas is het warme water in de badkamer beperkt. Met de taxi is het ongeveer 10 minuten rijden naar de leuke bezienswaardigheden in Guayaguil, maar lopend is ook goed te doen.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 11 mei 2018 via mobiele applicatie

Eenvoudig hotel met basic kamer en badkamer. Zeer gastvrije eigenaars en vriendelijk en servicegericht personeel. Leuk binnenplaatsje waar je wat kunt drinken. Prima plek om een nachtje door te brengen.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 10 april 2018 via mobiele applicatie

Mooie, grote kamer met airco, zeer vriendlijke ontvangst, lekker ontbijt met vers fruitsap en eitje. Niets was teveel gevraagd, prima tips gekregen voor restaurants en bezienswaardigheden.
De eigenaar praat ook vloeiend Frans.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 18 januari 2018 via mobiele applicatie

Aardig klein hotel vlak bij het vliegveld (er zijn geen nachtvluchten) en het centrum. Hele vriendelijke eigenaren die je adviseren over de mogelijkheden in de stad. Nette schone kamers. Kortom een prima plek om te verblijven.

Datum van verblijf: januari 2018