84 US$
Gratis annuleren tot 22/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
Hotels.com84 US$
Expedia.com84 US$
StayForLong111 US$
Beoordeeld op 6 januari 2020 via mobiele applicatie

Hotel is top ontbijt is super relaxt. Medewerkers zijn vriendelijk en er hangt een ontspannen sfeer. Byron de portier is een vriendelijke behulpzame man die ook in het Nederlands uitleg geeft over de stad. Mede dankzij hem hebben wij een top tijd gehad in dit hotel.

Datum van verblijf: januari 2020
IreneAvSa, Guest Relations Manager van Oro Verde Guayaquil, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 februari 2020

Dear marcsO6814WJ,

Receive warm greetings from Oro Verde Guayaquil family. Thank you very much for this fantastic review!! The whole Team deeply appreciates your kind words regarding your last experience at our Property.
We are pleased to know that you consider that Byron gave you an outstanding service and helped you with valuable tourist information.

All the Staff will be more than happy to have you back very soon and assist you with the warmest service.
Have a wonderful day!!

Sincerely,
Irene Avalos
Guest Experience

Beoordeeld op 22 januari 2018 via mobiele applicatie

Mooie kamers. Heerlijke douche en schoon. Personeel heel vriendelijk.
Ontbijt heerlijk en zeer uitgebreid. Veel vers fruit. Love iT!
Zwembad zou wat mogen worden aangekleed. Parasol en meer planten.
Je kunt vanuit hotel de stad in lopen. Heerlijk dichtbij.
Ik heb genoten

Datum van verblijf: januari 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 11 september 2016

Het is een heel mooi hotel: de kamers zijn prachtig maar ook functioneel ingericht. Deze functionaliteit meet ik altijd af aan het gebruik van de douche. Dit plekje is hier top met esthetische afwerking en gemakkelijke adequate bediening van het kraanwerk. Het restaurant geef ik een gastronomisch label: kwaliteit, service en onthaal zijn perfect. In de bar liep het aanvankelijk wat stroef maar het was daarna wel OK. Ik voel hier ook een persoonlijke benadering: de bezorgdheid voor een veilige verplaatsing in de stad per taxi met zelfs geschreven richtlijnen. Ook de winkeltjes in het hotel zijn het bezoeken waard. Ja....een goede herinnering!

Datum van verblijf: augustus 2016
David V, Channel Manager van Oro Verde Guayaquil, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2016

Beste Georges C,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

We zijn blij te lezen dat u genoten van uw verblijf en had een geweldige ervaring met ons!

Zou het een genoegen u te mogen verwelkomen terug.

Hartelijke groeten

Beoordeeld op 4 augustus 2016 via mobiele applicatie

Goed ontbijt, goede (niet al te grote) moderne kamers, hele fijne douche! Wifi werkt zeer snel! Jammer dat het zwembad klein is en er geen parasols aanwezig waren om in de schaduw te liggen... poolmenu was deels niet beschikbaar, erg jammer!

Datum van verblijf: augustus 2016
Reistype: Reisde voor zaken
David V, Channel Manager van Oro Verde Guayaquil, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2016

Beste Martijn d,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij Hotel Oro Verde Guayaquil.

Het zou mij een groot genoegen u te mogen verwelkomen terug!

Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 13 juli 2016

Mooi en proper hotel, gelegen in de buurt van een park. De kamer heeft een groot kingsize-bed en is groot en erg proper. De badkamer is ruim en voorzien van een inloopdouche. Ontbijtbuffet is uitgebreid. Diner is ook prima!

Datum van verblijf: juni 2016
David V, Channel Manager van Oro Verde Guayaquil, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2016

Beste Wilma M,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.

We zijn blij om te lezen dat u een geweldig verblijf met ons gehad.

Zou het een genoegen u te mogen verwelkomen terug.

Hartelijke groeten,