henkes
Doetinchem, Gelderland

kleine kamping

Beoordeling van Camping Rozac
5,0 van 5 bollen11 okt 2018 beoordeeld
mooie kleine camping met een mooi strand de mobilhomes die we gehuurd hebben was schoon en goed ingericht het restaurant is goed bediening is ook goed een aanrader de nieuwe brug naar het eiland is een uitkomst
Datum van verblijf: oktober 2018
Kamertip: rustig in het nazeizoen
Reistype: Bezocht met familie
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Superor double room
Word beloond met One Key
1.1 km van Camping Rozac
1.4 km van Camping Rozac
Restaurant
Chic style combined with tradition
  • Priceline
Bar/lounge
View of Domus from end of Marina
Meer hotels in Trogir bekijken
Beoordeeld op 26 augustus 2018 via mobiele applicatie

Erg genoten. Dicht bij het prachtige Trogir (wel even een heuvel over klimmen) en heerlijk aan zee. Toiletgebouw lijkt wel permanent in schoonmaak te zijn. Wel in de avond wat minder warm water uit de douche. Aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 7 juni 2018 via mobiele applicatie

€35,- voor een nacht met z’n tweeën in een camper is echt veel te duur voor een camping waar ieder kwartier een vliegtuig laag over komt, een drukke weg langs loopt, uitkijkt op een soort droogdok met hijskranen en iedereen op elkaar gepropt staat. Verder is er altijd wel ergens herrie maar het restaurant is prima.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 29 mei 2018 via mobiele applicatie

We kamperen veel, maar deze camping heeft fantastisch sanitair dat fanatiek de hele dag door drie dames schoongehouden wordt.
Er zijn ruim voldoende douches en wc's.
Ruim afwasgelegenheid. Allemaal even proper.
De plekken zijn wat klein.
De WiFi is wisselend, als iedereen Netflix kijkt dan gaat de snelheid naar nul.
Enig minpuntje is dat er geen tappunten voor water zijn.
Ligging is goed, leuk strand met in mei al lekker zeewater.
Trogi is de moeite waard en je kan met bus of boot (aanrader) naar het drukke Split.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 9 april 2018 via mobiele applicatie

In april kom ik op deze camping en wil er 2 tot 3 nachten staan. Maar het worden het er 5. Mooi plek aan de zeekant met strand naast mijn caravan en uitzicht op zee. Op de fiets, e-bike naar Trogir, oud stadje, in een mum van tijd. Fietstocht over het eiland, lopen naar leuke terrasjes. Genoeg in de omgeving te doen. Zelfs Split is met de auto, boot of bus te doen, 25 km.
Kraakhelder water en schoon strand.
Goed onderhouden camping, veel tuinonderhoud, goed en schoon sanitair, douche mag wat koeler en door gastvrouw Maya, gastvrije onthaal bij receptie.
Maar 1 geluk: nu nog weinig toeristen. Dus ga in het voorjaar als het kan.
De toegangsweg naar boven is steil en bochtig. Een uitdaging voor mij!

Datum van verblijf: april 2018
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 1 november 2017

Dames aan de receptie zijn inderdaad niet erg vriendelijk, men moet er alles " uittrekken" want uit zichzelf vertellen ze je niets, ook al ben je een gast. Er vliegen inderdaad veel vliegtuigen over wat voor overlast zorgt. Er zijn erg weinig plaatsen met zon, dus als het wat frisser wordt in het najaar, is het koud onder de bomen. De temperatuur van de douches kan men niet zelf regelen. Er is geen knop voor warm of koud water, dus men moet douchen onder de watertemperatuur die zij hebben ingesteld. Voor sommigen misschien te koud en voor anderen te warm. Men kan niet precies onder de doucheknop douchen omdat de knop erg tegen de muur aanhangt, dus heeft men het gevoel half te douchen. de kranen zijn net zo vervelend, het water blijft net 2 seconden aan. Ik begrijp dat men geen water wil verkwisten, maar even de tandjes poetsen gaat niet. wat men ook doet, ik ben een gast en betaal voor de faciliteiten. Het is ongeveer 25 minuten lopen naar trogir-stad, een fikse klim naar boven.

Datum van verblijf: september 2017