Ellen
Sambeek, Nederland

Fijn hotel!

Beoordeling van Brown Beach House
5,0 van 5 bollen17 jul 2021 beoordeeldvia mobiele applicatie
Hele fijne ontvangst gehad in het hotel door Esther. Geweldige gastvrouw. Ook Ena bij de receptie was heel aardig en heeft ons goed geholpen. We hadden een bungalow met jacuzzi buiten geboekt. Echt geweldig. Eten ook prima. Auto konden we gratis opladen. Top! Trogir qua afstand gemakkelijk per voet bereikbaar. Jammer dat vooral bij het eerste deel vanaf het hotel geen voetpad ligt. Gelukkig zijn het geen grote afstanden. Vliegtuigen vliegen inderdaad over maar daar heeft heel Trogir last van. Wij vonden het geen probleem. Je went er snel aan.
Datum van verblijf: juni 2021
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Esther Canata, Guest Services / Front Office van Brown Beach House, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 31 jul 2021
Dear Ellen,

It was my great pleasure to recieve and host your arrival! Thank you for your perfect rating! What a gracious and thoughtful review of your experience with us at BBH. I thank you for taking the time to share it and look forward to hosting you again in the near future. Our amazing rooms, fine food , wonderful service with style and a smile, await your return! Just a side note in response to your comment regarding the footpath, we are happy to assist all our guests with a tranfer into town if necessary . Offering options for comfortable, safe travel is taken very seriously and remains avaialble to all our family of guests, young and old.

Thanks again for chosing BBH as your 'home away from home' for your summer holiday!
Best wishes to you and yours,

Esther
  • Priceline
Bar/lounge
1.0 km van Brown Beach House
Gratis parkeren
Chic style combined with tradition
  • Trip.com
0.9 km van Brown Beach House
Trogir close to  Palace Stafileo Apartments
Bar/lounge
  • ZenHotels.com
0.8 km van Brown Beach House
Meer hotels in Trogir bekijken
Beoordeeld op 1 juli 2020 via mobiele applicatie

Hotel is echt een mooi hotel. Hotelkamer is mooi ingericht, maar wel erg klein. Wij konden amper 2 koffers open leggen.
Het restaurant daarentegen was fantastisch. Vriendelijk personeel! Heerlijk gegeten. Beste mossels ever. Prima zwembad, maar helaas veel handdoeken- leggers die je vervolgens de halve dag niet zag, maar die wel de beste plekken bezet hielden.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 2 juli 2019

Dit is écht een pareltje van een hotel. Mooi ingericht, prachtig zicht, grote kamer, groot zwembad en dat op wandelafstand van Trogir. We hebben genoten. Enig minpunt: de helse beatmuziek van 's morgens tot 's avonds. Aan het ontbijt, aan het zwembad, tijdens het eten en nog lang nadien... We hadden een kamer op tweede verdieping en het leek alsof we boven een disco sliepen aan de receptie van het hotel weten ze toch ook dat er mensen slapen langs de kant van het zwembad?). Niet iedereen houdt van beatmuziek. En, moet er écht altijd en overal muziek zijn? Mag het ook niet gewoon even stil zijn?

Datum van verblijf: juni 2019
BBHGUESTS, Guest Relations Manager van Brown Beach House, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2019

Dear Els,

Thankyou for your thoughtful and complimentary review praising our beautiful Hotel! I am so pleased to hear you enjoyed your time with us and hope you will return again in the near future. It was a pleasure to host you and next time, we will offer perhaps a different selection of peaceful, relaxing music to suit your taste. Thankyou for your feedback and it will definitely be considered and everything is possible for our family of guests.

Have a wonderful summer!
Warm regards,

Esther
Guest Relations Manager

Beoordeeld op 3 juli 2018

Dit is wat een hotel hoort te zijn, mooie moderne kamers voorzien van alle modern comfort en sanitair. Het personeel is zeer behulpzaam, super vriendelijk,... Ontbijt is gevarieerd, vers fruitsap, bubbels, gepocheerde eitjes (eens wat anders dan de klassieke spek / worstjes bij het ei). Verwacht er geen zwembad met 10 glijbanen etc,... dit is, gezien de ligging vlakbij stad onmogelijk. De beschikbare ruimte prima benut.

Datum van verblijf: juli 2018
BBHGUESTS, Guest Relations Manager van Brown Beach House, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2018

Dear Guest,

Thank you for your wonderful review and rating. Our amazing BBH team strives to give all of our family of guests the very best in luxury amenities and personalized service. We are so pleased you enjoyed your stay with us , close to our beautiful old town of Trogir and hope you will come see us again soon. Have a wonderful summer season!

Best Regards,

Guest Relations Mgmt

Beoordeeld op 2 augustus 2017 via mobiele applicatie

Hotel is zeer smaakvol ingericht en de kamers zijn prachtig.
Echter zeer drukke weg direct voor het hotel en de aanvliegroute van airport Split ligt direct over het hotel.
Keuken is niet toebedacht aan een 4 sterren hotel, welke de 5 ster pretendeert.
Er is een strand locatie, maar hier is geen service.
Voor een bezoek aan Trogir zeer zeker een goed hotel.

Datum van verblijf: juli 2017
BBHGUESTS, Guest Relations Manager van Brown Beach House, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juni 2018

Dear Guest!

Thankyou for your wonderful review and for having stayed with us at our beautiful Hotel last season! This year we have even more to offer and hope to host you again very soon! Summer season 2018 with Brown Beach House & Spa awaits you!!!

Our very best,
Guest Relations Mgmt

Beoordeeld op 3 juni 2017 via mobiele applicatie

Prachtige kamer, erg schoon en mooi sanitair. Personeel uitermate gemeend vriendelijk en service gericht. Uitstekend ontbijt met vele mogelijkheden. Strand wel toegankelijk maar nog geheel klaar, er wordt nog gewerkt. Mooi zwembad met goede ligstoelen en handdoeken.

Datum van verblijf: juni 2017