Beoordeeld op 28 juli 2019 via mobiele applicatie

Geboekt met 5 sterren waardering. Locatie perfect en kamers gezellig ingericht, maar prijs niet waard. Douches ook niet hygiënisch. Vriendelijk personeel. Zwembad is belachelijk klein en lijkt meer op vuil, halfgevuld plonsbad. Onbegrijpelijk dat je hier gemiddeld 225 € betaald per kamer voor 1 nacht, daar nog 13€ pp voor ontbijt bovenop. Het is wel de ideale vertrekplaats voor bezoek natuurpark Plitvice, dat verklaart waarschijnlijk de prijs .

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 14 maart 2019

Let op voor bed bugs! Tientallen in ons bed tijdens ons verblijf. Hotel had direct moeten reageren en had ons niet mogen laten vertrekken zonder alles te ontsmetten. Wij hebben bij thuiskomst alles ontsmet

Wij hebben direct s ochtends bij opening van de receptie dit gemeld maar ze hebben niks adequaat gedaan. Foto;s gemaakt van de beten en deze nagestuurd. Wij kregen slechts 1 nacht vergoed van de reisorganisatie. Maar de ellende die je ervan hebt, is veel groter.

Let dus goed op! bloedstrepen op lakens etc...

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 20 september 2018 via mobiele applicatie

Na een lange roadtrip was het de bedoeling een dagje te relaxen aan het zwembad. Na een vriendelijk ontvangst en begeleiding naar onze kamer kwamen we tot de vaststelling dat het zwembad leeg was en de omgeving totaal verwilderd en verwaarloost was. Dit “resort” is zijn prijs niet waard. 27€ voor een steak en wat gnochi.. ik heb nog nooit zo een slechte steak voor die prijs gegeten. Het ontbijt was ook zeer matig en hoort totaal niet thuis in deze prijsklasse.
Mij zien ze mij niet meer terug.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 22 augustus 2018 via mobiele applicatie

2 overnachtingen gemaakt met onze 3 jonge kinderen. Helaas was het zwembad stuk. Daar hadden we bij de booking echt naar gezocht. Vooral na een lange wandeling in het park hadden onze kinderen daar heel veel behoefte en zin in. Helaas. Wel een soort van klein boerderijtje en een speeltuintje. Heel er aardige personeelsleden zowel receptie alswel bediening in het restaurant. Ingang 3 van het park is degene die hierbij ligt. Een rustige ingang. En te lopen vanaf het hotel. Neem kuna’s mee het park op. Pinnen kan op veel plaatsen niet. Op het park moet je met het bootje weer terug. Echter voor we hierop waren, waren we een uur verder. Wachten !
Hotel was netjes en verzorgd.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 5 augustus 2018

Bij aankomst viel het ons al op, een warm welkom door zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De kamers zijn erg schoon, fijne bedden, ligbad, goede airco.
Het restaurant serveert een kroatische stoofschotel van lam of kalf (wel van te voren aangeven). onze dochter was jarig, er werd een taart geregeld, niks was teveel.

Buiten is het rustig, afgesloten parkeerplaats en speelplekken met dieren.

het is ongeveer 400 meter lopen naar ingang 2 van park. Vanaf dit jaar verkopen ze geen kaarten meer aan de ingang, dus geef het duidelijk door bij boeken, dan regelt het hotel de kaarten of rij langs de ingang van het park om kaarten te kopen voordat je doorrijdt naar het hotel.

wij hebben dag na 15 uur 1 het bovenste gedeelte bekeken. Ingang 2 met de boot van punt 3 naar 2 2 uur lopen en terug met de boot.
Dag 2 in de ochtend hebben we de grote waterval gezien en de onderste meren bekeken. Het voordeel van deze locatie is dat je niet met de meute vanaf de hoofdingang vertrekt maar "rustig" loopt.

Er zijn veel gezinnen en mensen op doorreis.
Wij hebben genoten en kunnen deze plek meer dan aanbevelen.

Datum van verblijf: augustus 2018